Ben benieuwd welke kerstkleuren jullie nu in huis hebben, in de boom enzo... vorig jaar was dat bij ons paars met zwart, omdat ik ook paarse spulletjes in huis had staan. Nu heb ik al een tijdje rode spulletjes in huis en heb nu de boom zwart met rood, het jaar daarvoor was het oranje/bruin....(mijn vriend vond het maar onzin... elk jaar weer nieuwe ballen kopen! Ja zeg.... maar rood met paars kan echt niet hoor hahahaha) Ben benieuwd hoe dat bij jullie is, of jullie ook elk jaar van kleur veranderen.... ben hopelijk niet de enige met deze rare tik.....(dat alles op elkaar afgestemd moet zijn qua kleur enzo...)
Ik zweer al jaren bij wit en zilver. De sneeuw buiten krijgen we hier in Belgie zo weinig dat ik graag het sneeuweffect binnen haal. Dit jaar zagen we veel witte lichtjes die het ijzige effect nog vergrootten. Gevolg: 150euro aan nieuwe verlichting uitggeven. En volgend jaar moeten er nog meer lichtjes in! Kitty
Groen en oranje. Heb die kleuren ook in mijn huis dus hebben daar vorig jaar de kerstboom op aangepast.
Mijn man had er nog een stel koperkleurige ballen liggen van toen hij nog alleen woonde, en die vond ik toevallig... Maar dat zijn er niet genoeg, dus had ik weer een goede reden om even te gaan shoppen.. Ik heb er uiteindelijk nog te weinig gekoecht vind ik zelf... Er kunnen nooit teveel ballen in de boom hangen.. Ik ga er morgen van die knalgroene bij kopen... Dat had ik in de winkel gezien en de combinatie was erg mooi! Ik heb hiervoor een paar jaar zilveren ballen gehad, daarna zilver en rood, en toen alleen rood... Ik vind het zo'n uitgave om in een keer zo'n hele boom aan te kleden...
paars, blauw (aqua) ballen en rode slingers! wilde eigenlijk andere slingers kopen dit zijn die van vorige jaren; maar rood staat er erg mooi bij haha
Wij hebben dit jaar zwart en wit in combinatie met matte en glanzende ballen. Staat érg mooi moet ik zeggen. Ook een paar mooie grote decoratie vlinders in de boom. I love it!
Mijn boompje is rood mat/glans met goud mat/glans,verder heb ik er ook vlinders in erg leuk!En natuurlijk mega veel lampjes!
Zoals ieder jaar paars. Past ook erg mooi bij ons interieur. Itt TS verander ik de kleur van mn interieur zelden/nooit. Kerstboom dus ook niet.
Idd weer ideetjes voor volgend jaar,ik heb dit jaar nog getwijd\feld vond de zwarte ballen ook wel heel mooi. Mij ouder hebben ook een mooie boom al zeg ik het zelf Ze hebben zilver met een soort van champange kleur en allemaal mooie rozen erin staat ook erg mooi.