ik gebruik Paintshop, een soort van Photoshop alleen dan wat minder moeilijk het komt idd op knippen en plakken neer Wat is iedereen crea bea hier! LOL mooie kaarten allemaal! ik heb voor dit jaar nog geen inspiratie, maar ik las net dat je bij het tuincentrum foto's kan maken? hmmm houd ik even in het achterhoofd!
Deze foto had ik vorig jaar gebruikt... kaart was erggg mooi geworden, via internet in een mooi kader laten zetten... Dit jaar ga ik weer zo'n foto laten maken
Ik vind het verschrikkelijk, kerstkaarten versturen met een foto van je kind(eren) in kerstpakje, met kerstmuts, voor de kerstboom, of zoiets...
Hier dit jaar dan toch maar voor de cliche 'vastgebonden-met-kerstlichtjes'-kaart gegaan.. Ik weet nog niet of ik het ook echt ga versturen, want eigenlijk ben ik meer van de blije en schattige kaarten, maar we hebben wel ontzettend veel lol gehad met het maken Hij kijkt overigens boos op commando, hij voelde zich niet echt zo, maar kon er gewoon om lachen
wahaha dies goed zeg! zeker na zo'n spooknacht die wij vannacht hadden met onze Draco! Maarja er zijn altijd wel mensen die dit soort humor nooit zullen waarderen.
Hier staan wel hele leuke tussen! Onze kaartjes zijn gisteren binnengekomen. Ze zijn mooi geworden, ik ben er blij mee!
Oh, als de reacties hier zo positief zijn ga ik ze misschien toch maar versturen Wensen we iedereen een hele RUSTIGE kerst toe..
Dank je voor het compliment! Foto: in het bos. Daarna bewerkt met Picasa (gratis te dowloaden) en Photo effects, vintage, retro, online and free - Pixlr-o-matic. Besteld bij Vistaprint. Maar kan overal. Tekst zelf erop gezet. Is echt heel makkelijk.
Zeker doen. Is een super leuke kaart. En ach, je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. Als je het zelf maar leuk vind!
k ben vandaag ook bezig geweest met foto''s maken donderdag maak ik er met een vriendin wat maar tot nu toe vind ik deze de mooiste