deze foto heb ik gewoon met de standaart standje gemaakt aangezien ff snel wou uitproberen. ik zal zo ff de foto hier neerzetten hoe hij eerst was. na het spelen met picassa is die dus uiteindelijk verandert
nou zeg dat had ik ook zelf gewoon kunnen doen hoor! naja dit is hem dus. (sorry vriendinnetje dacht ff snel voor mij te kunnen antwoorden ben bij haar namelijk)
Hier toch ook dit jaar een kerstkaart met foto van de kleine man.. Wilde het eerst niet, maar ben na het zien van de ideeën hier overstag gegaan! Heb even op de link van die 100 ideeën gekeken die eerder in dit topic gegeven werd en ben aan de slag gegaan. Hier is het een sepia foto geworden van mijn zoontje zittend op de grond in het donker al spelende met kerstverlichting. (Alleen in z'n pamper, zo schattig!! Heb een Hollands glorie knul dus lekkere spek beentjes haha) Beetje in de geest van de foto hierboven van het jongetje met kerst ster.. Ben er helemaal blij mee! Kan hem niet toevoegen daar hij op de laptop staat en ik nu op i pad zit..
Zoiets gaan wij morgen ook nog uitproberen.komt een vriendin met haar zoontje en dan gaan we van beiden fotos maken
Hier afgelopen jaar de linkse foto op een kaart laten drukken, maar de rechtse vond ik toch ook wel errug schattig!
Hoi, Ik wil ook een kerstfoto maken van onze dame. Ik heb al wel een roze baby kerstmuts gekocht met baby's 1ste kerst. Maar ben nog op zoek naar ideeen, er staan zeker leuke foto op die ene link van 100 ideeen en de kaarten die hier al geplaatst zijn. ik blijf dit topic zeker volgen en ideeen zijn welkom voor onze kleine dame.