Ik zie zoveel ideeen hier dat ik geen idee meer heb wat ik wil doen (heb dit jaar geen inspiratie van mezelf) Had een testfoto gemaakt en toen dacht ik ja dat vind ik wel mooi zoiets (alleen dan beter uitwerken) vooral het "sterretje" idee (omdat mijn moeder afgelopen jaar is overleden) wat vinden jullie van zoiets? Qua sfeer dan want moet hem nog uitwerken met beide kindjes...
Ik vond de grappige ideeën ook leuk (met vastgebonden kids en / of ouders dus ben erg wispelturig deze dagen hahaha
Ik ben ook even aan het kijken naar leuke foto's Heeft iemand een leuke site met tools om kaarten te maken?
Ik ben van plan om verschillende foto te gaan maken en gebruiken. We gaan foto's laten afdrukken en zelf op een kaart plakken.
Zou iemand voor mij een foto willen fotoshoppen met ons kleine meisie erop voor de kerstkaart. Ben namelijk niet zo handig Groetjes
nou ik ben er uit tekst voorkant: Eén lichtje is sterker dan alle duisternis in de wereld en tekst en foto voor aan de binnenkant Dit kerststerretje schijnt helder en klaar dat het de weg mag leiden naar een gelukkig nieuwjaar! Hij is niet zo "vrolijk" maar we hebben ook een slecht jaar gehad mijn moeder is overleden en dat is ons sterretje (zoals mijn zoontje altijd zegt)
Ik kon de kaart van vorig jaar niet meer vinden, maar dit was de foto (sterrenachtergrond is het rolgordijn op zijn slaapkamer).. Na sinterklaas ga ik iets leuks verzinnen voor dit jaar!
cute!! Wij geven de altijd de week na Sinterklaas , heb ze dit jaar besteld bij Vistaprint en als je ze vandaag zou bestellen zouden ze pas dan binnen komen (gratis verzending bij standaard verzending deze keer) ik had vorig jaar via greetz gedaan was best duur, dit jaar ben ik veel goedkoper uit, we hebben 60 kaarten besteld.