tip: bij h&m online kun je een baby kerstjurkje en/of pak t/m maat 92 kopen. bij webprint kun je nu kaarten met 50 procent korting bestellen en daar heb je geen dure verzending.
Gisteren onze kaart gemaakt.Met foto van Dean op de voorkant en een tekst die we linksbinnen hebben gezet.Rechtsbinnen staat Fijne Feestdagen en de Beste wensen voor 2013 en in de rechter onderhoek staat schuin onze namen.We doen elk jaar een tekst dit jaar dus minder vrolijk maar toch wel mooi vinden we zelf.
Wat een schitterende tekst Nessy!!! Deze foto hebben we onder andere gebruikt voor de kerstkaart van vorig jaar. Ben nog inspiratie aan het opdoen voor dit jaar! Er zitten supermooie tussen hier! Zoek eigenlijk een mooi sjabloompje die wat origineler is dan bijvoorbeeld die van de kruidvat, maar wel met hetzelfde prijsje hahaha, dat koppie, moet er nog om lachen! Denk niet dat ze zich dit jaar ook zo makkelijk laat optuigen
Is dat geen slappe hap bij vistaprint? Heb er ooit eens uitnodigingen laten drukken maar vond het wel een beetje slap papier...
Ik zorg dat onze namen en de kerstwensen voorop de kaart staan en druk ze af als foto, veel goedkoper!
Ik heb eerder kaartjes laten drukken op 220 grams geloof ik en viel me reuze mee, niet zo dik geloof ik als bij Geerts maar goed er is ook een prijsverschil...
Dat doe ik dus ook! Wil de mijne wel posten, maar die haal ik vanavond, of morgen weer weg. Namen zijn erafgehaald,
Wat een ontzettend leuke en gave ideeen zeg. Ik wou dat ik het kon het bewerken en die mooie fotos maken zeg. Echt gaaf!
meiden mischien jullie wel een tip... ik vind die ene foto helemaal geweldig met je kids op een stoeltje vastbinden en dan dat ''tape'' op de mond met silent night. Zeker omdat ik 2 hele ondeugende drukke meiden heb. Alleen nu hebben we een zoon ook nog die is 2.5 maand ongeveer hoe zal ik die erbij kunnen krijgen dat het ''grappige'' effect blijf? Slapend erbij proberen of iemand toevallig een leuke tip.
ze zien er mooi uit inderdaad, had jij gewoon de standaard matte afwerking gekozen (220 grams) volgens mij was de rest allemaal extra geld.. Ik vind ze erg schattig!! ps wel snel binnen ; wanneer had je ze besteld ?
dat is inderdaad veel goedkoper maar vind ik persoonlijk niet zo mooi, niet echt een "kaart" zeg maar... maar het scheelt wel een heleboel centjes natuurlijk..