Die van mij zijn binnen, van vistaprint (prima service !) Ze zouden binnen 14 dagen binnen komen en kwamen al binnen een week... Aardig stevig papier ook! Ben er erg blij mee Voorkant: (jou/jullie is 'iedereen' geworden...) Bekijk bijlage 290331
nee die van mij zijn inmiddels verstuurd, en met de hand weggegeven tot nu toe erg positieve reacties... maarja lijkt me niet dat mensen gaan zeggen, wow wat een lelijke kaart zeg hahaa
Mooi! waar heb je m gemaakt? Ik zoek nog een site die niet te duur is en waarbij je meerdere foto's kunt uploaden en zelf kan bepalen waar je ze wil hebben qua lay out!
eindelijk klaar, nu nog afdrukken ik heb er nog 1 gemaakt, al twijfel ik wel, want die andere is best "druk"
Ik heb zelf met photoshop gemaakt en daarna vistaprint gebruikt om kaartjes te maken zeg maar. Ik heb in het verleden wel eens greetz gebruikt, die heeft leuke sjablonen, en kruidvat geloof ik ook...
Het was eerst de bedoeling dat ik studiofoto's ging laten maken bij mijn neef, en dan ook eentje voor kerst. Helaas ging dat niet door omdat Ryan ziek was, dus ben ik net zelf maar aan de slag gegaan. Tekst zet ik er zelf bij met photoscape en dan print ik ze gewoon als foto uit.