Kerstkaart met je kind(eren)

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja ze heeft echt lang haar komt al tot halverwege haar rug als ik het kam (het heeft namelijk wel wat slag waardoor het terugkrult)

Ze is van april 2009 altijd wel wat haar gehad maar niet zoveel als haar broer had, die had echt meteen een hele bos, maar ook best wel onhandelbaar dus gelukkig heeft ze wat handelbaarder haar haha

Ja ze lijken zo nog extremer op elkaar zo naast elkaar, toch apart jongen / meisje verschil en dan toch zo hetzelfde, ze schijnen veel op mij te lijken echter onze zoon gaat toch steeds meer richting mijn man (maar mijn man en ik zitten qua bouw, kleuren e.d. ook niet veel van elkaar af dus dat scheelt zeker)

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

dankjewel *knippert met haar precies dezelfde ogen* dat hebben ze gelukkig van mij haha, ik heb een andere kleur als mijn man (die heeft meer groenig)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wees er maar trots op :) jeetje mooi hoor! heb je al eens een fotoshoot gedaan met de kids?

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je bedoeld pro of gewoon zelf, want ze hebben een fotogekke moeder, echt ik zweer je dat ik ze zie zuchten als ik de camera pak haha (nee is geintje maar vind gewoon leuk om te doen) mijn dochter vind het meestal wel leuk maar niet altijd op commando..

je moet maar eens kijken op mijn hyves en mijn 2500 foto's die daar staan LOL, staat ook bij van mn dochter (en ik achter de camera) tijdens een meidendagje fotoshoot hihi

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Echt mooi hoor, wees er maar trots op! Ja idd ze is van april 2009, mijn dochter van juni 2009. Heeft ook mooi haar hoor, tot haar schouders nu (is laatst naar de kapper geweest). Ze draait haar haartjes alleen om haar vinger als ze in bed ligt en ook altijd dezelfde plek, dus daar is het nu helemaal afgebroken. Echt superzonde. Maar goed, niks aan te doen. Hopen dat het weer aangroeit.

Ja duidelijk jongen en meisje, maar toch ook zo 1 gezicht. Erg leuk!

En ben je er al uit met je kaart? Ik ga denk ik maar ergens gewoon bestellen. Morgen even kijken of Kyra op de foto wil :p

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Prof fotoshoot. Zag inderdaad aan je foto's dat je er veel tijd aan besteed :) ik heb ook duizenden foto's van mn zoon, en dies pas 2 :p maar kga zeker nog een prof fotoshoot doen bij mn broer. Dies (trouw)fotograaf

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

blijft leuk he, ik back up alles op flickr.com (kost 25 USD per jaar) en dan kan je alles in originele formaat backuppen (ben zo bang om alles kwijt te raken) is misschien wat voor je, ik brand ook alles op blu ray en heb dat in de brandkluis liggen, en uiteraard gewoon op de pc en ext harde schijf (hoezo paranoia haha)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha ik ken t. Zo bang dat je t keer kwijt bent. Heb alles op externe schijf met ruimte van 1terrab. :p mijn man zegt dat ik die nog makkelijk vol krijg als ik zo door blijf gaan hihi. Eerste wat ik meeneem als mn huis affikt, is mn kind, hond en die hardeschijf :D man kan zelf rennen :p

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb vorig jaar geen fotokaart gedaan, jaar daarvoor wel, die was erg leuk geworden, ze zat op de slee, daarop schapenbondje voor de kerstboom in een kerstjurkje met een kerstbal in de handen (allemaal plastic hahaha) dit jaar wil ik de honden er ook bij op.

leuke is haar kerstkaart hangt nu nog steeds in de kantine van mijn mans werk

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi dames, ik heb een vraagje. Volgens mij zitten hier hele handige photoshop dames :p Ik heb een paar foto's gemaakt van mijn dochter, waarvan ik 1 het leukste vindt... maar laat dat nou net degene zijn die onscherp is en wat donker belicht :(

Is hier iemand die het leuk zou vinden om te kijken of ze nog wat van deze foto kunnen maken? Dat ie dus wat mooier wordt? Ik zou je erg dankbaar zijn! :D

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Cathie: Je hebt een PB.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wij gaan verhuizen, dus bij ons is het kerstkaart en verhuiskaart in 1 ;)
    dit is de onze :)

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

hihi wat leuk en ook zo toepasselijk wij hebben dat ook toen gedaan met verhuizen, meteen adreswijziging van gemaakt maar niet zo leuk in een doos als deze...

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou het is de eerste geworden (met dat zwart en de binnenkant is deze geworden)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en dit was dan de voorkant

16. tulip

tulip Niet meer actief

chilleke, wat leuk zeg!!
    Heb je eindelijk verstand gekregen en ga je r'daal uit:p;)

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ha hier doe ik leuke ideeen op.
    Of er wat mee gaat gebeuren weet ik alleen nog niet want mijn ouders hebben een fotoshoot geregeld voor een kerstkaart.
    Een goede kennis heeft fotograferen als hobby, mijn ouders willen dan een mooie foto voor de kerstkaart van de honden.
    Dat is bij hun een traditie:)
    Overigens zie je dat bij veel hondenmensen, kerstkaarten van de hondenfamilie eventueel met de kinderen:)

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Superleuke kaart Isabel en wat heb je knappe kindjes zeg :)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dank je wel :D

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :p nee zou niet durven! :D we hebben nu ons eerste koophuis gekocht :D zie adres foto :p

Deel Deze Pagina