leuke foto die kerst/verhuis! wat zijn jullie creabea zeg. ik ga dit jaar geen kaarten sturen, heb er totaal geen puf en zin in 1ste kerstkaart toen zoonlief was geboren, die was wel heel erg leuk. en volgend jaar doen we t zelfde maar dan met 2 kids
ik had er vorig jaar ook geen puf voor of zin in, mag best een jaartje toch volgend jaar weer beter...
dus iemand die geen kerstkaart stuurt denkt niet aan je? En iemand die wel een kerstkaart stuur wel? Nou sorry ik ken genoeg mensen (familie) die echt niet aan me denken hoor... maar gewoon een lijstje afwerken met adressen wat ze elk jaar doen... En normaal gesproken hoor ik nooit wat van ze. Voor mij hoeven mensen die gewone kerstkaarten sturen ze niet perse te sturen aan me hoor. Die gaan hier toch heel snel de kliko in. Ik vind er geen bal aan en ik heb er ook helemaal niks mee. Alle fotokaartjes (en dat zijn de meeste tegenwoordig) staan hier altijd op de kast.
Nou dit kan echt niet.. Veel te bloot. Krijg haast plaatsvervangende schaamte. Zou hem niet eens hier plaatsen. Openbaar, you know..? Persoonlijk vind ik engeltje niet bij kinderen passen. Vind het op een of andere manier luguber. Die foto in dat badje vind ik wel kunnen, die is nog netjes bloot. Maar waarom niet een romperhendje aan met een rudolf kop erop?
idd sommige familieleden werken hun adressen boekje af, zoals mijn tante. die heb ik al 3jaar niet meer gesproken ofzo, en toch elk jaar weer een kaart. snap er niks van want ze mag mij totaal niet en ik haar niet dus tja ik stuur geen kaarten omdat ehh ja ze gaan idd bij iedereen weer de kliko in en dat vind ik dan weer zonde van mn geld voor dat ene weekje dat ze op de kast bij iemand staan. ben nog nooit iemand tegen gekomen die álle kerstkaarten nog heeft van afgelope 20jaar
Ik zie best een paar leuke kerstkaarten voorbij komen, maar dan inderdaad leuk voor familie. Ik kan een fotokaart gerust waarderen maar dan moet de foto wel mooi zijn. Zo krijg ik er ieder jaar een van een vriendin met haar kinderen erop, maar ieder jaar weer is het een walgelijke foto, waarop de kinderen stom geposeerd staan en de foto is ook nog eens onscherp of veel te donker. Dan vraag ik mij wel af hoe ze zoiets mooi kan vinden om op te sturen.
nou nou, als ik jouw "vriendin"was, zou ik je iig nooit meer een kerstkaart sturen. Ieder heeft een andere smaak, maar om zo'n kaart nu walgelijk te noemen?? Misschien vind zij dat geposeerde wel mooi??
kzie nu pas idd die kaart ergens aant begin, kids als engeltjes. ehh ja sry das voor mijn mening toch echt not done! Maar hey, wie ben ik Dit jaar geen kerstkaart voor ons denk ik. Tja is wel leuk maar ben er elke keer goudgeld aan kwijt
Wauw Athalia, die is echt super, zoiets wil ik ook! Weet je waar ze dit heeft laten doen? Of heeft ze hem echt helemaal zelf bewerkt?
Wat een mooi dromerig kaartje Athalia! Ik ben dit jaar trouwens heerlijk goedkoop uit! Er was zo'n actie van 50 foto's gratis (stond hier ook op ZP), daar heb ik gebruik van gemaakt. Enveloppen had ik nog, nu nog een paar kerstzegels en klaar
Whahaha, niet meteen zo bitchie hoor . Ik was misschien iets te hard in mijn bewoordingen. Maar ik vind mijn vriendin nog wel lief hoor, vind het leuk dat ze aan me denkt en een kerstkaart stuurt, maar haar kaart zelf vind ik gewoon niet mooi Gelukkig ben jij niet mijn vriendin aangezien ik je wel heel rigoreus vind in je beslissingen. Ik ben inderdaad van mening dat ALS je dan een kaart van je kinderen of huisdier stuurt, dat de foto dan wel een beetje mooi moet zijn. en dan bedoel ik dus niet té donker of onscherp. En je hebt poseren en poseren hè, ga maar even voor de kerstboom staan en lach even vind ik persoonlijk vreselijk saai. IK kan dat echt niet mooi vinden, maar daar ben ik misschien weer pietje precies in . En inderdaad ieder zijn smaak, maar dus totaal niet MIJN smaak .
Onze kerstkaart is ook binnen. Ik heb dit jaar deze gemaakt. En dan aan de achterkant ".....en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Veel liefs, onze namen"..... Bekijk bijlage 203296
Ik heb vanochtend ook onze kerstkaart voor dit jaar gemaakt. ( was hier toch al niet echt anoniem meer )