Hebben jullie al kerstversiering in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Gister hebben wij sinterklaas al gevierd , dus vandaag tijd zat om de kerstboom op te zetten :)

Mama heeft zich bezig gehouden met de raamversiering die nog niet af is... maar 5 uur teken/schilderwerk vond ik genoeg haha
    en papa mocht de boom doen :)

hebben jullie al iets aan kerst in huis?

mickey en minnie mouse en pluto heb ik vandaag gemaakt en vorig jaar had ik de ezel:D

de kleine meid loopt heel de dag al te wijzen mickey mouse!

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

wouw wat mooi zeg! Wat een leuk idee! Wij gaan morgen de kerstboom opzetten en het huis versieren. Heb er echt zin in!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

leuk zeg!!! Ik ben ondertussen bezig...

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Volgend weekend! Net Sinterklaas gehad en nu ff een zondag bijkomen.
    Van de week gewoon werken, dus volgend weekend tijd zat.
    Heb nog niet eens kerstballen ofzo. Snel halen dus

5. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Wat mooi zeg, Rosa Lynn! Hoe doe je dit, met een speciaal soort verf? Lijkt me wel leuk om eens te proberen, al ben ik geen tekenwonder. Ziet er heel gaaf uit!

Wij doen normaal gesproken ook meteen de dag na sinterklaas de kerstboom opzetten en het huis versieren, maar het staat hier zo vol met box e.d dat ik er best een beetje tegenop zie. Ik hou erg van kerstsfeer, maar ik laat er dit keer een week tussen zitten. Gister sint gevierd dus lekker even bijkomen eerst.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    dinsdag komt de kerstboom in huis en de versieringen. De buitenverlichting heb ik nu wel aan gedaan, hangt al een jaar in de boom kon zo de stekker er weer in doen en hoppa licht buiten ;) wel weer gezellig al die mooie lampjes overal en buiten :) mijn zoon geniet nu al we naar huis fietsen van de lampjes buiten en het lijkt ook altijd mooi!.

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    dankjewel :) ik zoek eerst een voorbeeld van een leuk plaatje en teken die met zo een whiteboard marker op het raam daarna ga ik de lijntjes met plakaatverf en een klein beetje afwasmiddel overtrekken.
    daarna pak ik een schuursponsje die ik in deeltjes knip en daarmee kleur/tamponeer ik hem een paar keer dat het verf een beetje dicht word met een kwastje ben je echt uren bezig!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    kom je bij mij ook even schilderen?? :p:D

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wij hebben vandaag pakjesavond gevierd en morgen gaan we de kerstboom opzetten, heb er zo'n zin in!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij zijn ook begonnen met versieren, de boom staat, heb versiersels naar beneden gehaald, buiten begonnen met lichtjes ophangen. Staat weer erg leuk. Normaal wachten we wel tot na Sinterklaas, maar komende week en weekend is het zo druk, dus daarom nu maar!

11. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik ben vanavond bezig geweest en heb voor het laatste jaar deze kerstboom. Vanaf volgend jaar gewoon een nieuwe "volwassen" kerstboom.

Bekijk bijlage 203752

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dat is een goede zeg!
    Ik ben idd uren bezig met mn kwastje.. hahaha

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    boom staat al 2 weken :D

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

wat voor verf gebruik je hier voor=
    geweldig leuk

15. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ja ik heb al van die leuke zilveren waxinelichthouders
    en een witte ster aan de muur

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Morgen avond onder het genot van warme chocomelk en banketstaaf

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier blijft de kerstboom nog effe weg hoor. Volgende week dinsdag is mijn zoontje jarig, woensdag kinderfeest en dan het weekend erna zal ik eens een boom gaan zetten. Eigenlijk vind ik het wel een mooie tussenstop. Ook voor de geboorte van mijn zoontje zette ik de kerstboom pas na 15 december op.

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb de spullen boven al klaargezet en wilde het eigenlijk morgen doen maar heb niet zo´n zin...
    Misschien volgende week dus pas.

19. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik gebruik gewoon dit soort flessen rond de 3 euro per fles en doe je best lang mee ik heb mn flessen standaard bij de schoonmaak middelen in de kast staan :)

meeste speelgoedwinkels verkopen dat en op school word het vaak met de kids gebruikt en ik geloof dat de action deze flessen ook verkoopt

het is heel makkelijk van de ramen te krijgen gewoon met een natte spons dan heb je wel in een keer een bruin raam maar na 1a2 keer het doekje/trekker er overheen en hij is weer schoon :D

20. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Alles staat al:p

Gister voor het eerst een echte boom gehaald zelf witte sneeuwspray er overheen gespoten en vandaag alles versierd
    Alleen vriend vindt dat er niet zoveel hangt mag van hem nog wel wat meer bij:p:p

Deel Deze Pagina