Vraag voor mensen die wonen in Zuid Limburg of aan de grens bij Arnhem... Hoeveel sneeuw ligt er bij jullie? En blijft het de komende dag ook sneeuwen?
Wij wonen 30 min van Arnhem af (met de auto) Meeste sneeuw is alweer weg,geen idee of er nog meer sneeuw komt. Waarom wil je het weten?
Ik zag op sneeuwradar dat het zou sneeuwen in die omgeving... En omdat het vakantie is dacht ik...gaan we morgen gewoon even een paar dagen lekker weg naar de sneeuw. Maar wel in de buurt. Jammer dat het alweer weg is.
In Zuid-limburg sneeuwt het nu maar of het blijft liggen ik betwijfel het. Vandaag in midden-limburg geweest daar heeft het goed gesneeuwt.
Hier in Brabant ligt wel flink wat sneeuw maar het heeft ook al gedooid. Natte brij dus. Vanacht gaat het flink vriezen dus de natte brij wordt ijs. Vanmiddag was het leuk maar of dat morgen nog zo is?
Zuid Limburg en geen sneeuw. Net uit raam gekeken. Echter ga je iets zuid oostelijker. Ongeveer 20 km onder Aachen. Daar lag gisteren 15-20 cm. Ik weet niet of je met Z limburg Vaals bedoelt of bijv Heerlen.
De sneeuw ligt er nog en met dat ijs valt het mee. Loonse en Drunense duinen of Bedafse Bergen bij Uden zijn nu wel leuk denk ik.
Ik woon in maastricht. Hier ligt helemaal niks. Heeft gister middag even uurtje een klein beetje gesneeuwd en dat was het.