Dat is ook niet heel vervelend hoor.... geld in een envelop.... Wat vervelend nou dat je het adres niet weet. Leuke actie Devilchase!!
Leuk! Ik zou er zeker om kunnen lachen! Hoop dat de ontvangers dat ook kunnen (je hebt er immers wat chagerijnen tussen zitten..)
Dat moet je ook niet via Facebook doen. Je stuurt die post gewoon ongeopend retour, streep door het adres, en dan ernaast 'retour afzender, geadresseerde is verhuisd, nieuwe adres onbekend'. Toen wij hier twee jaar geleden kwamen wonen kregen we stapels post voor de vorige bewoner, die niets had opgezegd en gewoon was verdwenen. Heeeeeeeeeeeeel veel incassobureau's en aanmaningen. Ik heb alles retour afzender gestuurd, had er echt een dagtaak aan in het begin maar het werd heel snel minder. De incassobureau's heb ik allemaal nagebeld want ik heb geen zin in een deurwaarder op de stoep. De stapels verdwenen al snel en nu is het nog heel af en toe een reisgids of foldertje op zijn naam, maar verder niets meer.
Hahaha zou ook een actie van mij kunnen zijn...ik stuur mijn vakantiekaarten ook altijd weg met een verhaaltje voor de postbode, paar jaar terug zei mijn oma Ow ja je moest de groeten terug hebben van de postbode hij vind je kaartjes zo gezellig
Hier ook. Alleen worden hier de stapels niet minder😓. Na 2 jaar ben ik dat toch wel beu. Dus alles verdwijnt in de papierbak.