Wat een prachtige kaarten hebi ik al voorbij zien komen! Louise staat er beeldig op onsukkie! Heel mooi! Dit is mijn crea dit jaar.
Kun jij me je adres ff pb-en, ben hem kwijt! Dan krijg je m'n kaartje ook weer thuis, zonder hondjes helaas dit keer.
Ik heb het toch maar veranderd hihi..... Mijn man zei ook meteen, he moet dat niet ons nieuwe adres zijn...
Oeeeh wat een leuke kaarten en Miza wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Ik ben dit jaar voor de eerste keer niet creabea geweest maar heb wel enorm leuke kaarten (zelf haha) gekocht. Ben er helemaal weg van ze zijn van pip studio. http://pipstudio2.hyves.nl/album/176534 ... 93/0/nr_7/
Vraagje: waar drukken jullie ze af en hoeveel bestel je er? Want als ik goed tel, moet ik wel iets van 50 kaarten hebben... Ik heb ze nu bij webprint gemaakt (nog niet besteld), dan zou ik 41euro05 kwijt zijn (incl. verzendskosten en enveloppen)....
als je ze zelf maakt via psp ofzo of gewoon een leuke foto dan bestel je ze bij een bedrijf die foto's afdrukt hema of iets wat hier eerder al genoemd is via internet... hema kost onder de 50 foto's 19cent ik heb er meerdere fotos bij gedaan die nog besteld moesten worden en ben nu 12 cent kwijt gewoon goedkope hema enveloppen en klaar is kees! vind 41 euro erg duur!
Ik heb altijd gezworen om nooooit een kerstkaart te maken met ons kindje en/of onze dieren...En dit jaar ben ik tóch al gezwicht.. Onze kaart is met een dikke vette knipoog naar een goeie ouderwetse duitse kerst...(over the top dus)