Morgen nog 1x werken en dan...

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    weer een jaar vrij! ik werk al 5 jaar in een pretpark en morgen is het seizoen voorbij... zo jammer! zoveel leuke mensen tegen gekomen en meest stomme dingen meegemaakt :D zowel door de bezoekers als collega"s :)

nu ga ik weer fulltime huismama zijn , en genieten van mijn meisje en nieuwe zwangerschap. ook heel fijn!:D

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijne werkdag nog morgen en daarna ff lekker genieten van je gezinnetje en je zwangerschap , niks mis mee zou ik zeggen !!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Aan de ene kant dus jammer dat het seizoen is afgelopen maar aan de andere kant wel lekker dat je je weer fulltime kan storten op je gezinnetje.
    Werk je al lang bij dit pretpark?
    Welke is het eigenlijk? Ben wel benieuwd

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik werk er nu 5jaar waarvan 1 jaar tussen uit geweest vanwege mn zwangerschap (daar is het te gevaarlijk voor) maar toen was papa daar aan het werk en kon ik lekker rondlopen en mee kijken.

ik werk in familiepark drievliet in den haag.

heb zowel fulltime weken gewerkt dan was papa thuis en gewoon partime gewerkt zodra papa moest werken heerlijk die planning daar :)
    in de herfstvakantie heb ik 9 dagen gewerkt daarna 5 dage vrij gehad en dit laatste weekend nog werken....

morgen gelukkig wel feesten met alle collega"s om het seizoen af te sluiten :)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

...ze komt uit Rijswijk :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah, .. ik zat intussen wat anders te doen :D

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh de drievliet!

Tjee daar ben ik als 7 jarige voor t laatst geweest en kan niet wachten tot ik er met mijn zoontje heen kan!

Vaart de drievliet boot eigenlijk nog?!

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    nee, de drievliet boot vaart niet meer wel kan je vanaf de vliet naar avifauna

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh jammer zeg! Dat vond ik altijd het leukste haha met de boot er heen.

Achja dan gaan we over 2 of 3 jaar maar gewoon met de auto :D

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

misschien stomme vraag maar krijg je dan gewoon betaald als je jaar vrij bent?

11. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    nee, het is echt een 0 uren contract dus als je niet werkt krijg je niet betaald en volgend jaar krijgen we een brief of je wel of niet terug mag komen en ik werk er alleen omdat ik het leuk vind

Deel Deze Pagina