Ik heb ook nog wel een kaartje over hoor! Stuur maar een pb als je wilt En ja weer post. De kaarten die ik tot nu toe heb ontvangen zijn van; Ninosz Logan Kyra73 Wondertjeinmaak Jongemama1993 Annelie566 en van Gitaartje, jeetje wat een lap tekst zeg leuk!
Ik heb al een heleboel gekregen verdeeld over 2 dagen. Vandaag gewoon 5!! Volgens mij heb ik er nu 8 van jullie. Met hele lieve teksten erin. Bedankt!!
Ik heb er vandaag een hoop gekregen, echt lieve teksten zaten er bij zeg. babydx pb maar hoor, heb nog wat over.
Sorry voor de late reactie. Omdat ik zo ziek was zijn mijn kaartjes pas gisteren op de post gegaan dus ze komen waarschijnlijk pas na kerst aan, sorry hiervoor! Ik heb vanochtend de eerste stapel kaarten door de brievenbus gekregen dus ik ga ze zo even rustig openmaken!
7 kaartjes in 1 keer, vet leuk! Alle zp kaartjes hebben een eigen plank naast de kerstboom haha! Super bedankt, vind het heerlijk!
Leuk zo die kaarten Hier een kaart zonder naam gehad. Ben benieuwd van wie die was haha Ik denk niet van een van jullie trouwens. Zijn er al kaarten in engeland aangekomen?