Mijn nichtje heeft sinds een paar weken de diagnose aangezichtspijn. Ze heeft al een paar maanden heel veel last van pijnen in haar gezicht. Vanmiddag kwam ze helemaal over haar toeren bij me dat ze het niet meer zag zitten. Ze is voor de eerste keer zwanger en is bang dat ze haar kindje straks straks te kort zal doen ivm al haar pijnen... Ik vind het echt heel sneu voor haar, vandaar m'n vraag ook. Misschien kan het haar wat gerust stellen.
Ik weet niet hoe lang ze dit al heeft, maar zou dit misschien niet juist door de zwangerschap kunnen komen?
Ik kreeg het toen ik een b12 tekort had. Wellicht kan ze dit laten onderzoeken? Na de behandeling is het bij mij weggegaan.
Oh jeetje dat je daar zulke klachten van kan krijgen! Heb jij toen tabletjes moeten slikken om het b12 weer aangevuld te krijgen?
Ik lees even mee, want mijn schoonvader heeft er al jaren last van. Ik ga hem zeker die tip van de b12 vitamine geven.
Ik heb een kuur injecties gehad (2 injecties per week gedurende 6 weken) en ben daarna supplementen blijven gebruiken. Smelttabletjes. Ik houd m'n klachten goed in de gaten en als ik merk dat het slechter gaat laat ik opnieuw meten wat de waarde is.