Ja inderdaad ondergoed! Bleh. Maar zie op marktplaats ook weleens levensmiddelen, zou ik ook nooit doen Wc bril...gadver...
Dat allemaal ^^ Enne, een tandenborstel, iehh! (Op een ander forum las ik laatst een onderwerp over tweedehands wasbaar maandverband en wasbare zoogcompressen, zou ik persoonlijk ook nooit doen, maar ik gebruik dat sowieso al niet).
Digitale camera computers dat soort dingen, veel te 'kapot gaan' gevoelig. kolf vind ik geen probleem, mits compleet te stereliseren (handkolf)
alles wat hierboven voorbij komt en kussens en knuffels, wcborstels (zie je echt voorbij komen op marktplaats) en haarborstels.
Ik hou sowieso niet echt van 2e hands spul, maar wat ik echt niet 2ehands zou kopen: - tandenborstel - ondergoed - Eten/drinken - Knuffels - Kussen - Alles wat met het toilet te maken heeft - Haarborstels - Gebruikte make-up
Ik hou ook niet van 2de hands spullen. Behalve 2de hands games voor me xbox 360, hahaha.. Maar er is een hele waslijst van wat ik ECHT niet zou kopen, never nooit niet.. - wc bril - ondergoed - Baby/kinder kleding - Kussens - Matras - Keukengerij - Lakens - Knuffels - Speelgoed - Computers/laptops - Wasmachine - Schoenen Zal wel een hoop missen nog.. lol
wc bril matras schoenen De rest niet veel problemen mee kun je afwassen zoals servies enzo je eet tenslotte ook in een restaurant En de rest ligt eraan aan van wie krijg van een tante nog wel eens mooi beddegoed. Van een wildvreemde niet maar zoals ik al zei ligt eraan van wie. Oja ondergoed niet maar beha heb ik ook wel eens gekregen.
Ik hoorde eens iemand die het gek vond dat mensen matrassen niet tweedehands zouden willen kopen omdat dat vies zou zijn... "Die mensen slapen zeker ook nooit in hotels?" Zelfde idee als met bestek inderdaad. Maar dat een 2e hands matras misschien niet vaak omgedraaid is en daardoor scheef is geworden of doorgezakt is, zou voor mij ook wel belangrijk zijn om die toch echt nieuw te kopen.
Ik zou eerlijk gezegd ook geen kleding tweedehands kopen. Dan koop ik het nog liever bij de zeeman of wibra, ook niet zo duur.