Kerstkaarten

Discussie in 'De lounge' gestart door Emma86, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

sjee lekker spontaan wordt het op die manier :(:):)

daarom doe ik dus helemaal NIET aan kerstkaarten.... gezeik wat er altijd door ontstaat...... :)

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dan krijg jij straks ook geen kaartjes meer.. ;)

Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.. Ik stuur kaartjes omdat ik dat leuk vind.. Als mensen dan geen kaart sturen, jammer dan.. Ik ga echt geen lijstjes bijhouden.

3. Verox

Verox Niet meer actief

Dit dus.
    Ik schrik ervan hoeveel mensen het anderen kwalijk nemen dat ze geen kaartje hebben gekregen! Dit kan de bedoeling van die lieve kerstwensen toch niet zijn?

Ik heb zelf dit jaar geen kaarten verstuurd. Had ook geen behoefte aan kerstkaarten dit jaar. Toch ben ik erg blij met de verassende persoonlijke kaarten die ik heb mogen ontvangen. Dit is waar kerstkaarten in mijn ogen voor bedoeld zijn.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik vraag mij altijd af he wat is er nou zooo speciaal aan een kerstkaartje krijgen of sturen, :(:( ik heb dat nooit begrepen hier in onze familie doet geloof ik alleen mijn moeder versturen, en die krijgt ook een aantal kaartjes, die vervolgens heel mooi 2 dagen op de kast staan om vervolgens in de vuilnisbak te belanden, ik stuur nooit geen kerstkaarten en krijg ze ook niet maar ik mis het ook absoluut niet :)

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik stuur nooit kerst kaarten, krijg er ook maar 3 ofzo. Maar ik ga echt niet 3 kaarten en postzegels kopen omdat die mensen mij wel kaartjes sturen. Heel lief van ze, maar ze mogen mij net zo goed overslaan.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik stuur nooit wat.
    Heb een hekel aan dingen die MOETEN.

Vind kaartjes die ik krijg ook zonde van het papier.

Iemand heeft er meer aan als er een kaart gestuurd wordt wanneer het nodig is of spontaan.
    Niet omdat het zonodig traditie is.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waar is de spontaniteit gebleven...:(

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik stuur geen kaarten, ik vind het onzin. Als mensen mij kennen weten ze heus wel dat ik ze het beste wens en als ik niks met je heb, ga ik je ook geen kaart sturen omdat je toevallig familie bent ofzo. Lief van de mensen die aan ons denken, maar ze verdwijnen altijd meteen bij het oud-papier. Zonde van de moeite en het geld...

9. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Hier kan ik mij dus helemaal niet druk om maken! Ik heb echt geen idee wie mij de afgelopen jaren wel of niet een kerstkaart heeft gestuurd. Prima als ze ons een kaart sturen, vind ik leuk, maar ook prima als ze het niet doen!
    Zelf stuur ik ze meestal wel, gewoon omdat ik dat leuk vind en ze meestal zelf maak.

Deel Deze Pagina