sjee lekker spontaan wordt het op die manier daarom doe ik dus helemaal NIET aan kerstkaarten.... gezeik wat er altijd door ontstaat......
Dan krijg jij straks ook geen kaartjes meer.. Ik kan me daar dus echt niet druk om maken.. Ik stuur kaartjes omdat ik dat leuk vind.. Als mensen dan geen kaart sturen, jammer dan.. Ik ga echt geen lijstjes bijhouden.
Dit dus. Ik schrik ervan hoeveel mensen het anderen kwalijk nemen dat ze geen kaartje hebben gekregen! Dit kan de bedoeling van die lieve kerstwensen toch niet zijn? Ik heb zelf dit jaar geen kaarten verstuurd. Had ook geen behoefte aan kerstkaarten dit jaar. Toch ben ik erg blij met de verassende persoonlijke kaarten die ik heb mogen ontvangen. Dit is waar kerstkaarten in mijn ogen voor bedoeld zijn.
ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik vraag mij altijd af he wat is er nou zooo speciaal aan een kerstkaartje krijgen of sturen, ik heb dat nooit begrepen hier in onze familie doet geloof ik alleen mijn moeder versturen, en die krijgt ook een aantal kaartjes, die vervolgens heel mooi 2 dagen op de kast staan om vervolgens in de vuilnisbak te belanden, ik stuur nooit geen kerstkaarten en krijg ze ook niet maar ik mis het ook absoluut niet
Ik stuur nooit kerst kaarten, krijg er ook maar 3 ofzo. Maar ik ga echt niet 3 kaarten en postzegels kopen omdat die mensen mij wel kaartjes sturen. Heel lief van ze, maar ze mogen mij net zo goed overslaan.
Ik stuur nooit wat. Heb een hekel aan dingen die MOETEN. Vind kaartjes die ik krijg ook zonde van het papier. Iemand heeft er meer aan als er een kaart gestuurd wordt wanneer het nodig is of spontaan. Niet omdat het zonodig traditie is.
Ik stuur geen kaarten, ik vind het onzin. Als mensen mij kennen weten ze heus wel dat ik ze het beste wens en als ik niks met je heb, ga ik je ook geen kaart sturen omdat je toevallig familie bent ofzo. Lief van de mensen die aan ons denken, maar ze verdwijnen altijd meteen bij het oud-papier. Zonde van de moeite en het geld...
Hier kan ik mij dus helemaal niet druk om maken! Ik heb echt geen idee wie mij de afgelopen jaren wel of niet een kerstkaart heeft gestuurd. Prima als ze ons een kaart sturen, vind ik leuk, maar ook prima als ze het niet doen! Zelf stuur ik ze meestal wel, gewoon omdat ik dat leuk vind en ze meestal zelf maak.