Ik ben alvast aan het rondkijken voor wat cadeautjes onder de kerstboom. Ieder jaar lukt mij dit makkelijk, maar nu dus niet... Eigenlijk ben ik dus op zoek naar inspiratie en ideeën! Wie helpt mij?
Kaartjes voor een concert Tijdschriftenbon Happy socks Kalender met foto’s van de kinderen Verder ben ik nog niet, want hij weet zelf nooit wat. Zo irritant
Meestal doen wij niks (behalve als we elkaar toevallig met een lootje trekken) maar dit jaar krijgt man een smartwatch van mij.
Mijn man heeft een nieuwe fiets gehad. Niet perse voor kerst maar eigenlijk voor sinterklaas, kerst, zn verjaardag, vaderdag en dan de komende 2 a 3 jaar
Sokken Ondergoed Riem Vest Boeken Tijdschriften (Nat. Geographic b.v.) Vleeskruiden Speciaalbier Nieuwe elektrische tandenborstel Serving plates en schalen (hij houdt er van om de tafel mooi te dekken) Vleesthermometer voor de barbecue Zijn favoriete snoep
Wij doen niet aan cadeaus, maar mocht hij tegen die tijd nog geen nieuw sporthorloge hebben, koop ik er eentje.