Kerstkaartjes in de klas

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Wijffie75, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jari (groep 3) heeft net ook 28 kaartjes zitten schrijven. Hij wilde ook graag uitdelen, dat mag van mij, maar dan wel aan de hele klas. Met uitnodigingen voor feestjes vind ik het een ander verhaal, deze brengen we naar de uitgenodigde kindjes toe en delen we dus niet uit op school...

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier is dat ook wel eens gebeurt kaartjes uit delen.

Zelf heb ik jaren een kaartje met zoon mee gestuurd voor de hele klas.

Vind het niet z.n heel groot probleem moet ik zeggen en vind het zelfs wel lief dat ze elkaar een fijne kerst op deze manier wensen.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja hier komen ze al zingend uit school 's middags...
    met een liedje waarin ze zingen dat het al bijna kerst is en dat het zo jammer dat is dat het zo snel voorbij gaat maar dat ze iedereen veel vriendschap wensen voor het nieuwe jaar.

dat vindt deze mama altijd ZOOOOOOO schattig :)

serieus.. ik hou van onze kleuterjuffies. ze zijn ECHT geweldig.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nu m'n eigen kerstkaartjes nog.. Want blijkbaar zijn de kerstfeest hier uitverkocht. Beetje flauw.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Vandaag ook de kaartjes in de klas uitgedeeld, een groot deel heeft ze zelf geschreven, de rest mama. Gewoon voor iedereen een kaartje.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij mijn dochter in de klas heeft de juf van een doos een brievenbus gemaakt, daar moeten ze de kerstkaarten in doen en dan worden ze eind van de ochtend of middag uitgedeeld ,dit omdat de kinderen anders de kaart gaan bekijken en juf dan niet meer weet van wie welke kaart is.

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons op school is het de afspraak dat als kinderen elkaar kaartjes willen geven dit alleen mag als je aan alle kinderen een kaartje geeft, en alleen op de dag van het kerstdiner. op deze manier krijgt iedereen (ongeveer) evenveel kaartjes.

Deel Deze Pagina