Heeft er iemand nog ideeen ? Hij heeft al zoveel gehad met Sinterklaas dat ik het niet meer weet We houden het nu dus ook bescheiden en het moet een kadootje worden van ongeveer 10 euro per kind . Maar ja , wat koop je voor een jongetje van 2 Zelf heb ik meiden ,dus geen ervaring ..... Uh , help ? Groetjes Joyce
houten treintje, een bal (favo bij Giulian), muziekinstrumentjes (bij HEMA), speelgoed gereegschap (de elektrische boor is ook erg in trek hier), speelgoed garage (weet niet hoe duur zoiets is). Een poppenbuggy (ook ontzettend HOT hier, ook voor oudere jongetjes die op bezoek komen) bij de blokker hadden ze n rooie met Nijntje erop voor 6 of 7 euro. DVD van Nijntje of Bob de Bouwer, boekjes doen t ook goed. Badklei oid (ook bij de hema). Scheetkussen.... Genoeg ideetjes?
Mijn neefje is 2,5, ook goed verwend tijdens de sint, dus ook ik heb maar een 10tje uitgegeven. Ik heb gekocht: klei (emmertje van hema, met verschillende kleuren) klei atributen (uitsteekvormpjes, deegroller en soort mesje van plastiek natuurlijk) plaksel en foamdiertjes die hij zelf moet plakken op papier (stukjes die een dier vormen) Hij vind knutselen op de peuterspeulzaal het aller leukste (hahahaha dat zei hij zelf!)
Vingerverf voor in bad (kunnen ze lekker op de tegels verfen), verkrijgbaar bij de Hema en gemakkelijk af te spoelen!
Ja dat is erg leuk! Maar niet de bad-klei van de hema hoor hihi , dat kreeg ik er zo moeilijk af...pffff, maar badverf is keigaaf...en idd zo'n megablok papier met vingerverf erbij en een verfschortje met lange mouwen dan he
wat ook altijd leuk is zijn boederijdieren of dierentuin dieren...bij de intertoys voor 4 euro geloof ik werkt altijd.