In januari wordt onze zoon 9 jaar. We hebben een kinderfeestje geregeld met een freerun-trainer in een gymzaal maar voor die tijd hebben we nog ongeveer 30-45 minuten om te vullen. Wie heeft er een leuk en haalbaar idee voor 8 jongens in een woonkamer?
Kado’s verstoppen die de jarige dan moet zoeken, taart eten/lunchen. Weerwolven of 30 seconds spelen.
De tijd is over naast het kado uitpakken en wat eten haha. Dus dat zit er niet in. Maar weerwolven is alvast een hele goede suggestie waar ik niet aan gedacht had!
Ik heb nog even zitten googlen en we gaan tshirts versieren die ze daarna bij het sporten aan kunnen als ze willen. En ik hou daarnaast twister achter de hand, heel leuk idee! En ik kwam online ook nog een spelletje tegen dat je met handschoenen en een muts op chocola moet eten met mes en vork totdat iemand anders 6 gooit. Geregeld dus, dankjulliewel voor het meedenken!
Dat is heel leuk! Hebben wij gedaan met hele slagroom taart, dat was meteen het taart eten! Lachen gieren brullen!