Hallo lieve meiden, Nu heb ik het weer. Ik moet 28 december naar de gynecoloog voor een echo. Maar ben nu zo bang dat er iets fout is. Ben ook met 10 weken geweest en alles was toen in orde. kan het daarna nog misgaan? Ben echt bang. Wil deze kindjes zo graag en ben al bezig met de kinderkamer. Wie kan mij ff positieve zin ingeven? Ik weet dat ik niet zo moet denken maar ja dat kan je nog wel 10 x zeggen. Voor iedereen hele fijne liefdevolle kerstdagen en een gelukkig gezond en babyvol 2007 xx jessey
Lieve Jessey, t kan altijd nog misgaan maar daar moet je helemaal niet vanuit gaan. Als je al kloppende hartjes hebt gezien, hoef je je bíjna geen zorgen meer te maken. Ik kan je vrees niet wegnemen maar probeer te genieten van de kerstdagen en focus je daarna op de echo die je krijgt.
de kans is heel klein dat er iets mis is. ik had de eerste echo met 9 weken, en de tweede met 13 weken en toen was ik ook superzenuwachtig, maar het was allemaal voor niks geweest! Ik zou zeggen geniet lekker van de feestdagen, en voor je het weet is het zo 28 december, btw, die echo was echt genieten! Bij mij hielp het dat ik die dagen ervoor vaak bij mijn moeder was, dan denk je er niet zo over en dan krijg je minder van die rare ideen
Gek he dat mensen van die rare ideen krijgen maar goed voel me al iets prettiger en ga lekker kerst bij me geweldige ouders en geweldige schoonouder vieren en natuurlijk Mijn hondjes amy sita bo katie Mijn konijntjes Japie blacky Mijn vogel Arie (kanariepiet) Mijn Vis vis allemaal fijne dagen xx jessey
Tjeumig, drukke boel daar met al die dieren Fijne kerst meid, en maak je niet druk... komt vast helemaal goed!
Hey, ik ben pas zwanger en heb toch zoveel schrik om mijn kindje te verliezen. Ik heb er ook veel voor moeten doen, ben zwanger geworden via ivf (wel van de eerste keer geluktt). Ik ben nu een beetje ongerust omdat ik totaal geen last heb van zwangerschapskwaaltjes. Is dit normaal?