Hallo allemaal..... Voorzichtig meld ik me hier weer.... Na 2 miskramen zijn we heerlijk weer zwanger van ons tweede kindje..... Duimen maar dat alles goed gaat..... ! Liefs Lyla
Absoluut... Jij ook gefeliciteerd.... 2009 wordt ons jaar.... ! Gaat helemaal goed komen... We zijn bijna dezelfde dag uitgerekend.. Wat leuk...... !
Door de 2 miskramen heb ik as woensdag me eerste echo... Hopen dat we wat zien.... Heb over het algemeen een vrij late eisprong dus er is ook een kans dat we nog niets zien.... En jij 7 januari zie ik.....Spannend ook hoor... Had m eerst ook op 5 januari maar kon toch niet wachten.... dus heb de echo wat eerder gezet.....
Hoi Lyla... Zie dat je eerste echo goed is verlopen, helemaal super... Hoop dat ik ook zulk goed nieuws krijg...! Liefs Nelleke
Hoi Nelleke...... thanks... We waren ook echt heel erg blij... na 2 miskramen.... Jij ziet 7 janauri ook een heel mooi hartje.... Je kan je trouwens ook aanmelden bij augustus 2009 mama s.... of zit je daar al op...? Liefs Lyla
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!