Alleen maar top cadeau’s dus heel blij maar ook groot feest gegeven voor mn verjaardag dag voor kerst en 16 flessen rituals gekregen. Zeker geen flop, wel beetje veel
Haha, is deze toevallig van de Lidl? Ik deze ook gekregen, vreselijk. Er lijken ook water geluiden bij te zitten ofzo. Ik heb elk uur weer een hartverzakking en onze hond wordt er zenuwachtig van. Ik denk dat ie heeeel snel weg is
Top: armband oorbellen en parfum van man en allemaal andere hele leuke dingen van vriendinnen en ouders. Flop: een rokje voor m’n dochter die ik echt lelijk vindt
O ja die was ik vergeten Mam was heel gul (ze gunde t ons meer dan de belastingdienst haha) en heeft al haar kinderen een leuk bedrag gegeven en de kleinkinderen ook elk 100.
Top: ik heb een mooie lingerieset gekregen van mijn man. De kinderen (11 en 8 jaar) hadden van hun eigen centjes een hele vieze zoete douchegel en een heel vies luchtje van de action voor me gekocht. Maar een topper want vind het zo lief dat ze dat zo met zorg en van eigen centjes hebben uitgekozen. Dochter is heel blij met haar oorbellenrekje en spel, zoon is heel blij met zijn headset voor de PlayStation. Ik heb mijn man een mooie leren riem gegeven met zwarte gesp waar hij heel blij mee is en rituals autoluchtje. Flop: ik kreeg adidas sportsokken die te groot zijn en ik wilde eigenlijk nike. Maar oke ook prima dit
Top: eigenlijk alles. Mijn moeder had voor alle vrouwen een cadeautje gekocht. Een sneeuwbol met een engel erin. Elke engel is anders en had ze echt over nagedacht wie welke engel kreeg. Mijne is een engel met de handjes tegen elkaar en naar boven kijkend alsof ze aan het bidden is. Ze zei erbij 'je weet wel waarom ik deze voor jou uitgekozen heb'. Dus dat is het aller speciaalste cadeau ❤️ Wij trekken lootjes en mijn zus had mij. Cd van Kelly Clarkson, 2 gouden soort windlichten, ronde spiegel met gouden rand, gellak, kussen, 2 led stompkaarsen, 2 led dinerkaarsen en oorbellen gekregen. Ze weet dat ik straks in mijn nieuwe huis gouden accessoires wil. Mijn bonuspapa geeft elk jaar iedereen een klein cadeautje. Elk jaar iets anders. Dit jaar een houten doosje die je als wierookhouder kan gebruiken. Flop helemaal niks dus.
Haha, nee bij Kruidvat gekocht. Deze heeft alleen ‘vogel’ geluiden, en afbeeldingen van vogels erop. Elk uur is een andere vogel, van 6 uur ‘s morgens tot 9 uur ‘s avonds. What was I thinking, haha. Het zijn elektronische geluiden, dus alles lijkt gewoon op een schel alarm, i.p.v. een vogel. Watergeluiden zou ik ook slecht trekken, trouwens. Snel weer weg ermee, idd. Even denken wie ik er een ‘plezier’ mee kan doen (of vooral mezelf eigenlijk). Jij ook succes ermee!
Ik heb alles gekocht (of samen) dus alles top Deden niet zoveel met kerst. Maar ik ben wel heel blij met mijn nieuwe parfum, van Good girl en la vie est belle De jongens hun absolute top is een simkaartje. Ze gebruiken al lang onze oude mobieltjes voor spelletjes, maar wilden heeel graag ook whatsapp. Nu hebben ze beide dus een prepaid kaartje gehad, zó ontzettend leuk! Ze appen nu dus heel de dag door met ons waar we gewoon bij zitten haha.
Hier geen flops! 1e kerstdag was met familie en we deden alleen cadeaus voor de kinderen. Voor mijn dochters waren hun Squishmallows wel het allerleukste. 2e kerstdag was thuis met cadeaus voor het gezin. We vonden allemaal het spel Stella (variant van Dixit) het allerleukst! We hebben het vanaf 2e kerstdag elke dag gespeeld
Oh heel graag. Zeker bordspellen zijn lastig voor haar. Wij hebben zelf 1 voelbordspel maar dat is een suf spel....
Topcadeau voor mezelf; van man een parfum gekregen van Jimmy Choo en hij is heerlijk haha! Voor de kinderen; zo'n pop or flop spelletje (pop it met licht en geluid). Zijn er beide ontzettend blij mee. Flop; Ik had een armband gekocht voor man die niet past, helaas. Dus die moet ik nog ruilen. En we hebben beide een nieuwe telefoon 'gekregen', ik had alvast 2 hoesjes en 2 screenprotectors gekocht. Ik heb ze 'ergens op een voor mij logische verstopplek' gelegd en je raadt het al; ik kan ze nergens meer vinden
Top: Wij hebben elkaar een nieuwe keuken cadeau gedaan Van mijn moeder een leuk geldbedrag en ook ons zoontje heeft een leuk geldbedrag gekregen. Hebben verder niets aan kerst gedaan qua cadeautjes omdat we Sinterklaas gedaan hebben en omdat wij al 4 weken op een vakantiepark zitten omdat we thuis midden in een grote verbouwing zitten. Flop: Helemaal niets
Wat leuk om te lezen dat iedereen voornamelijk blij is! Ik zelf ook, iedereen heeft echt goed zijn best gedaan! Dit was mijn eerste kerst zonder papa, maar hij was er toch soort van bij. Van man een luchtje gekregen die ik toevallig 2 jaar geleden van papa had gekregen. En van mijn moeder een boekje (Surinaamse wijsheden) die ik mijn vader een aantal jaar geleden cadeau had gegeven. Was allebei toeval, maar mijn mooiste cadeau dat ik zijn aanwezigheid daardoor extra voelde.
Heb je die contactgegevens voor mij misschien ook? Ik ken een gezin met een blinde dochter van 5, die vinden dat misschien ook wel heel erg leuk.
Aansnijden is als je het weet makkelijk. Je snijdt eerst door de helft. dan snij je 1 punt van die helft. Dan hou je 4/5 over, daar snij je de helft van en dan beide helften weer door de helft.
Ik maak altijd lijstjes op lijstje.nl Maar omdat het puur voor kerst is bij schoonfamilie wordt er niks afgestreept . Zij overleggen samen welke kadootjes ze doen