Hier geen floppers. Hier worden de cadeau's altijd zorgvuldig uitgekozen en ik ben gewoon dankbaar voor wat ik krijg. We hebben niks gekregen waarvan ik dacht, nou daar kan ik niks mee.
Ik kon het ook niet maar met eerst 1/2 snijden Dan 1/5 van die helft En dan 2/5 van de 4/5 en dan 1/2 weer van 2/5 Echt dan lukt het! een vlaai/taart moet je niet in 12 stukken snijden maar 10
Bij ons is het ook alleen met de schoonfamilie maar er wordt (duidelijk) niet overlegd tussen de koppels . Alleen als er een cadeau tussen zit wat boven afgesproken budget gaat om dan dat samen te doen maar dat gebeurt eigenlijk nooit.
Haha, ik begin altijd gewoon met punten snijden en ik zie wel hoe ik uitkom. Het zijn dan niet exact even grote punten, maar dat boeit me niet. Zo'n puntensnijding moet ook weer een plekje in de kast en als je meerdere taarten hebt tussendoor afgewassen. Mij te veel moeite
Hier ook hoor Ik snij gewoon punt voor punt. Dus niet in 1x de hele taart snijden. Lekker boeiend als de puntjes niet helemaal gelijk zijn. De een wil.iets groter, de ander iets kleiner. Prima hoor, eten en niet zeuren
Top: diverse bordspellen, doen het hier vaak goed. Flop: fles wijn en 6 zware biertjes terwijl wij niet drinken
Hier alleen maar toppers. Maar dat komt ook omdat ik altijd een lijstje maak. Dit jaar erg verwend door vriend en oudste zoon 2 spellen Doucheschuim van Rituals Oorbellen Vergeet mij niet hanger Graveerapparaat
De topper hier was geen cadeaus geven. Alleen aandacht en lekker eten. Dus geen stress Morgen doen we een inhaal-kerst bij oma (kerst zelf niet geweest ivm virussen). Dan nemen we vers gebakken wafels en gevulde eitjes mee (haar favoriete hapjes).
Ik ben heel blij met mijn cadeau. Wil met golflessen beginnen en heb een binnenmat met putter gekregen en ballen waar we nu elke week met het hele gezin in de woonkamer mee oefenen. Vet leuk flop: niet echt. Maar ik had voor de kids badzout gekocht en mijn zoon klaagde dat de korrels zeer deden aan zijn rug. Oeps
Top: R zn auto Flop: doos met strijkkralen van de action voor G. (Matcht niet met haar strijkkralen, stond ook expliciet op haar lijstje vermeld) Zakje navulling van 1 kleur was ook top geweest. Zucht...