http://members.lycos.nl/pspgerda/kerstelvis3.htm Is gemaakt met Paint shop pro, en volgens mij van bovenstaand lesje. Groetjes Vera
Ben ook al begonnen. Bij de intratuin hadden ze op de kerstafdeling hele leuke babykerstmutsen. in het blayw en rose. Heel erg leuk. in mijn album staan een aantal foto's die ik heb gemaakt.
Ik zie hele mooie trouwfoto's maar geen beeb met kerstmutsje! Gr Vera Sorry, ik ben weer te snel met oordelen! Staan er nu wel. (en super lief!) Waar heb je die witte boa gehaald?
Die heb ik ook op de kerstshow van intratuin gekocht. In de box heb ik een wit kleed neergelegt met daar overheen die boa. hij vond het erg leuk, de veren kietelde zijn lijfje. De pot vond hij minder, maar ook dat levert leuke foto's op [/b]
veraenroy: dat klop het is van die les!, ik vond dat zo n mooie les en heb die toen gebruikt voor zijn kerstkaart
Ik had een foto gemaakt met kerstmuts en rendiergewei, ik had Femke witte kleding aangetrokken en de foto gemaakt in een zwarte stoel. De kerstmuts was te groot, maar die had ik aan de achterkant gewoon kleiner gemaakt door er een haarelastiekje om te doen. De foto had ik gephotoshopt en er zo tekst in gezet (prettige kerstdagen en een gelukkig 2007), daarna gewoon laten afdrukken als foto bij de blokker en vervolgens op zwart karton geplakt (van dat karton had ik kaartjes gevouwen). Op het zwarte karton vervolgens nog met zilverpen een boodschap geschreven. Zie mijn album voor de kaart. Ik had 2 versies gemaakt, familie en hechte vrienden ontvingen 2 kaarten (1 met Prettige kerstdagen... en 1 met ..... en een gelukkig 2007!)
Ik heb oor een iris een kerstjurkje met mutsje en rendieren oren gehlad bij de blokker zal wat in mijn album plaatsen groetjes yvonne
ik heb een tube van een kerstboom nodig maar kan niet echt een leuke vinden, weet iemand een website waar leuke tubes op staan van kerstbomen?
Mijn kaartjes zijn vandaag binne gekomen. Echt hele mooie kwaliteit en niet eens echt duur. Ben er echt heel blij mee. Ik zal ze even in mijn album zetten.
ik ben laatst bij een fopshop geweest daar kun je ook kleren halen voor carnaval ze hebben daar ook leuke baby pakjes van zwartepiet heb ik ze wel gezien en ook een kerstmutsje maar een kerstpakje durf ik niet te zeggen
http://www.fopshop.nl/Carnavalskleding/ ... y+kerstman Hier heb ik een kerstpakje bestelt voor mijn kleine. Ik had hem op zaterdag bestelt en op dinsdag binnen dus dat was wel snel. groetjes