Zwanger worden vanaf augustus 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miesjella, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Omdat de bestaande forums al veel leden en berichten hebben wilde ik een nieuwe starten :).

    Wie van jullie gaat er nog meer vanaf augustus proberen een kindje te krijgen en heeft zin om mee te kletsen?

    Afgelopen oktober ben ik bevallen van een prachtige dochter en we vinden het nu tijd voor een 2e :D.
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  2. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    ****
    Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje
    ****
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hè meid. Mag ik misschien mee kletsen? Wij zijn wel deze maand al begonnen ;). Had zelf een tijd geleden het topic “zwanger worden vanaf zomer 2018” geopend maar dat werd me veel te druk dus ben eruit gestapt. Maar vind een clubje toch wel gezellig.

    Mijn meisje is ook van oktober 2017 :) een broertje of zusje lijkt me zo leuk!

    Ik had vorige week ook meteen een positieve test (totaal onverwacht want over de 1e ruim 1,5 jaar gedaan!) maar is helaas vrijwel meteen weer mis gegaan. Ben nu aan het bloeden. Hoop dat het snel voorbij is en we er weer voor kunnen gaan.
     
  4. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @Flamingooo : Ja tuurlijk, gezellig! Wil ook proberen dit topic klein te houden zodat het nog een beetje te volgen is.

    Wat leuk, beide een dochter van dezelfde leeftijd en op voor de 2e :).

    Oh jeetje wat vervelend zeg dat je dat heb moeten meemaken al, sterkte meid! En hopen dat het inderdaad snel voorbij is zodat jullie verder kunnen.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Leuk :). Ik zet mezelf erbij!
     
    Miesjella vindt dit leuk.
  6. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    ****
    Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje
    ****
    Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje
    ****
     
  7. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Nog meer meiden die mee willen kletsen ?
     
  8. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Zou wel gezellig zijn hè ;). Met zn 2en is wat weinig.

    Ga jij ovulatietesten gebruiken? Afgelopen maand niet gedaan maar twijfel nu wel. Ben bang dat mn cyclus door die biochemische zwangerschap misschien toch een beetje in de war gaat. En ik ben al niet extreem regelmatig. Maar vond zonder testen toch ook wel fijn.
     
  9. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Is wat rustig dan ja ;)

    Nee was niet van plan die te gaan gebruiken. We zijn voor de 1e 6 maanden bezig geweest en hield alles bij in een app. Maar omdat ik ook vrij onregelmatig was/ ben geloofde ik niet dat die app de goede dagen aangaf. Toen we de laatste maand het om de dag gezellig hadden was het gelijk raak.

    Bij jou is het nu natuurlijk iets anders, maar zou je het willen doen om te zien of je een eisprong hebt of om de goeie dagen te weten?
     
  10. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb mijzelf er ook bij gezet, ik heb afgelopen maandag mijn laatste pil genomen dus zit nu te wachten op de bloeding zodat ronde 1 kan beginnen. :) Mijn naam is dus Johanna, ik ben 23 jaar, 5,5 jaar samen met mijn vriend en samen 2 zoontjes. Wij gaan dus voor ons derde kindje. :)

    ****
    Miesjella - 28 jaar - gaan voor een 2e kindje
    ****
    Flamingooo - 32 jaar - gaan voor een 2e kindje
    ****
    Johanna01 - 23 jaar - gaan voor een 3e kindje
     
  11. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @Johanna01 Welkom :)!

    Ondanks dat we het al een keer hebben meegemaakt blijft het toch spannend hè. Was je snel zwanger van de eerste 2?

    Ik ben ook reuze benieuwd hoe snel het zal gaan deze keer. De 1e was na 6 maanden en ben niet meer aan de pil gegaan na de bevalling. 4 augustus hebben we nog een feestje en daarna gaan we ervoor :thumup:
     
  12. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Hee meiden,

    Ben uitgenodigd door Miesjella want wij zitten samen in een ander topic aangezien mijn zoontje is geboren op 03-11-17.

    Wij zijn bij de eerste bijna 1,5 jaar bezig geweest. Flamingooo ons verhaal lijkt dus een beetje op elkaar ;). Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil of iets gegaan en ben blij dat we de condooms de deur uit kunnen doen.

    Vinden jullie het ook weer zo spannend? Ik vind het zelfs nog spannender misschien wel ;). Zou het weer zo lang duren? Of is het hopelijk nu snel raak? Kan ik het wel 2 kinderen, die bevalling pff en toch willen we het heel graag ;)! Ik vind het zo'n ontzettend bijzonder proces!
     
  13. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Miesjella het blijft inderdaad erg spannend! Bij de eerste bleek ik pcos te hebben, het duurde 15 maanden ongeveer voor ik zwanger was. Na de bevalling 3 maanden de minipil geslikt, ik wilde geen te groot leeftijdsverschil en was bang voor een herhaling dat het weer erg lang ging duren. Dus gestopt en nog eens 3 maanden later was ik zwanger. Dus voor nu heel spannend hoe lang het gaat duren. Ik hoop niet al te lang :D

    Vannacht kwam de bloeding, dus vandaag is ronde 1 begonnen. :D
     
    Miesjella vindt dit leuk.
  14. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik denk het laatste. Maar denk niet dat ik het ga doen. Gedoe iedere dag haha. En het is toch pas ronde 2.

    Welkom @Johanna01 en @Aanne88!

    Hier na de bevalling ook geen hormonale AC meer gebruikt trouwens.
     
  15. Duna

    Duna Bekend lid

    14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hoi!
    Mag ik ook nog meeschrijven?
    Wij gaan voor ons 2e kindje. We zijn vandaag officieel gestart met rinde 1. Maar vorige maand de condooms al de deur uit gedaan, maar geen serieuze poging gedaan. Deze maand is dat wel de bedoeling.
    Ik heb ook onregelmatige cyclussen, dus geen idee wanneer ik mijn eisprong heb. Ben van plan om ovulatietesten te gaan gebruiken om een beetje te kunnen plannen. Hoop dat ons een nieuw zh traject bespaard kan blijven :)

    Groetjes,
    Duna
     
  16. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Welkom @Duna en @Aanne88 :)!

    Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben!
     
  17. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Welkom :D
     
  18. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Mag ik ook meedoen in dit topic? Na heel lang twijfelen gaan wij voor een vierde kindje. Ik ben nog aan de pil want wij gaan volgende week op vakantie en ik wil dan niet ongesteld zijn. Half augustus ga ik stoppen met de pil.
    Van de andere 3 was ik heel snel zwanger, nummer 1 kwam zelfs door de pil heen. De tweede in ronde 1 en de 3e in ronde 2 (toen gaf ik de middelste nog borstvoeding). Maar het is wel al bijna 5 jaar geleden dat ik zwanger was dus ik ben benieuwd of het nu dan langer zal duren, ben nu natuurlijk ook wat ouder.
     
  19. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @Mer : Welkom :)! Spannend ook hoor voor een 4e kindje.

    Hoe is het met de andere dames? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden, dit weekend gaan we ervoor. Zou het in een keer raak zijn, zal het langer duren dan bij de eerste? Pff en wachten is niet mijn sterkste vak :roflmao:.
     
  20. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik sluit mij ook aan... in juli gestopt met de pil dat dan weer wel, weet niet zo goed welk topic ik dan in moet? Maar goed, ik ben 24.. eerste kindje
     
    Miesjella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina