Ik ben ook echt een kerstkind! Eerste kerstdag word ik 30... Wat een drama is dat zeg. Ik zal er bij de volgende wederom alles aan doen om geen kerstkind te krijgen, dan maar een maandje geen sex haha
dat is zeker irri zeg! maar alvast gefeliciteerd. hoop dat ze een leuke dag gaat hebben! 3 jaar een echte peuter dus!
Geen kerstkindjes, maar wel beide kindjes op dezelfde datum, vind ik ook behoorlijk speciaal. Zoontje 13-09-07 en dochtertje 13-09-09.
Mijn dochter is op een hele speciale dag geboren... haar verjaardag! Nee, geen bijzondere datum, 21 juli, maar vanaf nu natuurlijk wel. Ergens wel jammer voor haar dat ze altijd in de vakantie jarig zal zijn... ik hoop dat ze me dat vergeeft Zelf ben ik regelmatig met Pasen jarig. Vroeger baalde ik daarvan, want dan hadden we vrij van school, maar nu vind ik het allemaal prima.
Mijn vader: 1 januari mijn nichtje: op koninginnedag Mijn broertje: midden in de zomervakantie ( das wel altijd balen geweest dat hij niet kon trakteren) Ikzelf ben 5 okt geboren en word nog altijd gepest met 4 okt dierendag ( de grap is dan: ow je bent op dierendag jarig he!!haha...nee, 5 okt..) Mijn zoontje is 21 Aug geboren dus ook midden in de zomer.Ben benieuwd hoe hij dit zal ervaren, heerlijk in t zonnetje kan je leuke dingen doen, maar trakteren op school later??? We zien t wel
@suus dat is inderdaad heel bijzonder. @snoopy haha dat is ook niet erg slim dat ze je dan wilden plagen maar het niet goed deden haha! ja met de zomervakanies is natuurlijk ook wat. ivm trakteren en dat veel mensen op vakantie zijn. Emma zit er nog wel aardig voor het echte hoogseizoen. @puppy ja dat kan ik me voorstellen. Niet iedere vader krijgt zo'n mooi cadeau opa worden op zijn verjaardag!
Hier geen bijzondere dag, 18 dec. precies een week voor kerst is mijn dochter geboren! Gelukkig! (al is december een onhandige maand! ) Ikzelf ben geboren op mijn oma d'r verjaardag. We hebben het altijd samen gevierd, totdat ze 6 jaar terug overleed! Het is wel midden in de zomer - 5aug - dus veel mensen op vakantie en idd niet kunnen trakteren! Maar goed... Zo is er volgens mij altijd wel wat!
Haha zijn we even oud! gefeliciteerd! 30 jaar wat een leeftijd he? kan er niet aan wennen ik blijf gewoon lekker 29 jaar Ik zou er ook alles aan doen om geen kerstkind te krijgen! Dus in maart doen we niks haha
Mijn vriend zei altijd dat hij voor zijn 30ste vader wilde worden. Op zijn 30ste verjaardag besloot ons ukkie dat hij eruit wilde. Vroeger dan verwacht, maar wel een mooi kado voor papa
Ik was uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend, alleen kwam de kleine man 3 daagjes later. Dus de gedachte was bijzonder
Onze dochter is geboren op 6 januari en dan is het 3 koningen. Het zegt mij niks en stond ook erg raar te kijken toen er in het ziekenhuis mensen aan mn bed stonden te zingen haha. MAar goed ik ben een Zeeuw die in Brabant woont en hier speelt dat schijnbaar nogal..... Dus op de verjaardag komen de kinderen aan de deur zingen voor dr hahaha
Mijn vriend: kerstavond Schoonmoeder: zelfde dag als mij Schoonvader: 3 dagen later op 11-11 Nichtje: 6 jan 3 koningen dus Neefje van Joshuah: afgelopen jaar op 31 dec. geboren En vandaag is er weer een neefje geboren dus met 1e kerstdag! Best veel bijzondere dagen dus