Net zwanger en symptomen verdwijnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxxilse85, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Hoi dames.
    Vorige week ben ik naar de vk geweest en daar kwamen we tot de comclussie dat ik een weekje korten zwanger ben dan gedacht. Nu had ik de eerste anderhalve week extreem last van mijn darmen( heb ook pds) maar nu bijna geen last meer...ik vind het niet erg maar denk wel meteen: oei, zou het hormoon aan het afbouwen zijn.
    Mijn andere symptomen heb ik nog wel zoals: moe, gevoelige borsten, honger en vaak plassen. Kan iemand me geruststellen??? ( horror ideeen heb ik namelijk zelf al genoeg in mijn hoofd;) staying positive)

2. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om die buikpijn hoor. Sterker nog, die komt vanzelf weer terug ;) ik heb ook pds en voor/tijdens elke groeispurt, of als de kleine toevallig die kant op schopt, heb ik dagen het gevoel alsof mijn darmen er via een omweg uitwillen en alle andere randverschijnselen.

Gefeliciteerd trouwens!

3. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Dank je!! Maak me ook niet ernstige zorgen maar een beetje geruststelling is altijs fijn... En ik heb een vriend die vindt dat als hij me 1 keer heeft gerust gesteld dat het dan genoeg is ...haha mannen!

4. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Maak je geen zorgen, ikzelf merk dat het in golven komt. De ene dag heel veel krampen, en vervolgens een paar dagen dat ik me helemaal niet zwanger voel. En daarna weer een aantal dagen met alle symptomen. Dus denk dat het wel vrij normaal is!

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Hormonen doen hele rare dingen met je lijf. Op het ene moment pieken ze en het andere moment weer totaal niet. Geniet van de momenten dat je nergens last van hebt en inderdaad geen zorgen maken ;)

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb me de eerste 7 tot 8 weken helemaal niet zwanger gevoeld en heb nu nog steeds weinig symptomen. En bij mij zitten er zelfs 3 dus die kwalen zeggen weinig. Maak je dus niet druk, dat is echt nergens voor nodig! :) Geniet van je zwangerschap!

7. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Dank je wel dames!!!

Deel Deze Pagina