slijmverlies 31 weken zwanger

Discussion in 'De bevalling' started by Klaske1986, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Hallo iedereen,

Ik ben nu 31 weken en 3 dagen zwanger, en ik kom net van de wc af en ontdekte een lange slijm sliert ik schrok me wild, het was helder van kleur en geurloos, dus mijn vraag is kan dit kwaad? Aangezien ik al een tijdje met 2 centimeter ontsluiting loop.

Liefs Klas

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik verlies al een tijdje dik slijm. Idd ook geurloos en helder soms geelig van kleur. Het is ook heel taai zeg maar.
    Ik denk dat het delen van de slijmprop zijn maar die word ook weer vernieuwd las ik. Ik heb volgens mij nog geen ontsluiting. Maar ik verlies het al vanaf week 20 denk ik. Soms een beetje soms echt slierten.

Ik lees effe mee hoor

3. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    dat is op zich weer een hele geruststelling, ik had ook heel taai slijm inderdaad en echt een paar hele dikke slierten ik dacht ff van oeps!!! hihi... En anders morgen maar ff de vk bellen, ben er toch niet helemaal gerust maar zal het ff aankijken..

liefs

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    als je het niet vertrouw kun je beter naar je vk bellen idd. Maar volgens mij zo lang er geen bloed of lichtroze kleur bij zit kan het geen kwaad. Maar omdat je al onsluiting hebt durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ik denk dat het inderdaad je slijmprop is. Of er bloed bij zit ja of nee zegt volgens mij niets...Maar ik zou in ieder geval even contact opnemen met de vk om het te bespreken

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Is niet erg. Een teken dat je baarmoeder aan het verstrijken is. Het zegt verder niks over de aanstaande bevalling en wanneer hij komt. Je slijmprop kun je in deeltjes verliezen. Als er bloed bij zit zou ik idd even de vk bellen.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Slijm verloor ik wel vaker,
    ik dacht dat er altijd wat rood bij zat als het je slijmprop is.

In ieder geval niks ernstigs, niet te druk maken.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb eigenlijk bijna de hele zwangerschap veel slijmverlies gehad, ook helder!
    Wil niks zeggen....

Overigens bleek ik een schimmelinfectie te hebben (verder weinig klachten gehad als jeuk etc) waardoor ik zoveel slijmverlies had, nu is het gelukkig minder maar nog steeds af en toe en idd ook weleens een sliert!
    Kan geen kwaad volgens mijn VK tenzij je ook flink wat buikpijn/krampen etc krijgt of bloedverlies...

9. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    ben blij met jullie reacties, en ik heb inderdaad ook de vk gebeld en die zei ook dat het geen kwaad kon, niet eerder dan wanneer je er pijnlijke harde buiken bij krijgt en/of inderdaad wanneer er bloed bij zit. Dus we gaan het zien want ik rommel al vanaf week 24, dus ik hoop dat die kleine nog even bij mij mama wil blijven zitten.

Liefs

Share This Page