Ja ze is geboren op 1ste kerstdag om 10:29. Haar naam is Lynn, weegt 4670 gram en is 54 cm. We liggen nog in het ziekenhuis en vanmiddag weet ik meer.
MamaSab en Lindy van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!!!! En wat een mooie namen... Wat bijzonder zeg, toch twee kerstengeltjes, hopelijk melden er zich nog een paar vandaag... Hier helaas nog steeds niets! Het blijft rommelen en we blijven afwachten. Fijne tweede kerstdag allemaal en zet hem op baby's!!!
Hoera Lindy en mamasab!! Gefeliciteerd met jullie kerstwondertjes!! Geniet er lekker van! Hier nog geen aanstalten tot een kerstkindje hoor! Ik ga voor de 28e!!
Hoera Lindy en mamasab!! Gefeliciteerd met jullie kerstwondertjes geniet er van. hier ook nog steeds niks op dit monet. af en toe wat slijm maar veders niks. ik heb zelf op morgen of maandag en anders maar w8 tot de klein zich meldt. straks lekker naar me fam kerstvieren en eten. wens jullie nog een fijne tweede kerstdag.
Mogelijke Kerstkindjes: Bekijk bijlage 39213 Mamasab: 20 dec ->BEVALLEN!! 25 dec. dochter Lynn SYRV: 21 dec Lindy: 23 dec ->BEVALLEN!! 24dec. zoontje Robin Kindje2opkomst: 23 dec Pelikaantje: 24 dec Mama Juf: 24 dec Marijke2: 24 dec Evelientje: 28 dec Esser: 28 dec Klein Chrisje: 29 dec Senna: 30 dec Marlett: 30 dec Suze238: 28 dec (sta je er nog niet tussen? ff quoten en toevoegen...) MamaSab: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lynn!!!
Lindy en mamasab; van harte!!! Hier ook nog geen aanstalten van ons beebje...........We blijven wachten!! Fijne 2 kerstdag iedereen.
Wat bijzonder, twee kerstkindjes! Mamasab: gefeliciteerd met jullie dochtertje Lynn Lindy: gefeliciteerd met jullie zoontje Robin Geniet ervan! Hier nog geen voortekenen. Wel wat gerommel, dus maar afwachten. Fijne tweede kerstdag allemaal!
Hallo meiden, Hoe gaat het met jullie? Mamasab: gefeliciteerd met jullie dochtertje Lynn Lindy: gefeliciteerd met jullie zoontje Robin Hier nog geen baby hoor, ik hoop niet echt dat de baby met oud en nieuw geboren wordt (op nieuwjaarsdag is mijn schoonvader twee jaar geleden overleden). Maar gelukkig hebben we er niks over te zeggen. Verder voelde ik mij gisteren de hele dag niet erg fit, erg moe en licht misselijk. Gelukkig geen band gevoel rond mijn maag (gezien mijn hoge bloeddruk). Morgen weer naar de huisarts voor controle, ik hoop dat mijn bloeddruk niet is opgeklommen. Kus Senna
Goede morgen! Nee, nog geen nieuws... Ik heb heel erg veel last van mijn schaambot, kan bijna niet lopen. Vraag me af of ik misschien al met ontsluiting rondloop? Heel veel harde buiken, maar het ze maar niet door... Oh oh oh meisje waar wacht je op? Hoe is het bij jullie?? Groetjes!
Niks, noppes, nada hier helaas!!! Gisteravond wel harde buiken gehad, dus goede hoop op een 3e kerstdag-bevalling maar helaas!! Wel nu wat lichte menstruatiekrampen onderin m'n rug, maar die heb ik wel vaker dus ik verwacht er bijzonder weinig van!!! Ik ben er wel helemaal klaar mee hoor!! 600 keer naar de wc om te plassen elke dag, niet lekker kunnen liggen in bed of de bank etc etc. Ik kan niet ingeleid worden, omdat ons kleintje in een stuit ligt (is beleid hier in het zkh dat er dan met 41 weken een ks gedaan wordt), dus komende woensdag bij de controleafspraak maar eens een datum plannen voor een keizersnede.....
ook hier weer alles stil....vannacht weer last gehd van menstruatiekrampen....maar verder niks.... Verder voel ik me bagger...heb net 2,5 uur geslapen, maar mijn benen en rug doen pijn....benen en voeten zijn ook erg dik! Nog 2 dagen.....tot de U.G.D !!! WIe weet??? en anders 31 dec weer controle!
Ken dat gevoel, lag vandaag als een hoopje ellende op bed. Kreeg ook nog eens te horen dat de reparatiekosten van de auto 2 keer zo duur werden dan gezegd en toen heb ik een uur liggen huilen. Manlief vond het blijkbaar niet zo'n drama en vond dat ik me nergens druk om moest maken. Na een warme douche voel ik me nu weer een beetje mens. Ben het gewoon zat, jullie ook??
Hier ook nog niets! Van mij mag ze ook komen Morgen naar de vk. Succes allemaal met de laatste loodjes.
Hallo meiden, Zit nu mijn weeen weg te puffen, om kwart over 10 had ik 3 cm ontsluiting. Nu komen de weeen om de vier minuten, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Ik hoop dat jullie ook snel gaan bevallen meiden. Jullie horen het als het geboren is. Kus Senna
Jeetje Senna.... Dat jij nog zin hebt om hier dingen te posten als je om de 4 min weeën hebt!!!! Veel succes in ieder geval, hopelijk heb je nu inmiddels je kindje in je armen!!!!
Hoi Senna... Ik hoop dat jij ondertussen al bevallen ben....hihi! Hier een erg vermoeid gevoel...buik reageert weer op alles en ik ben zo sjaggie als de pest! heb vannacht een hele nacht halfzittend geslapen....vanwege het zuur! Jakkes...dat doet toch pijn! stiekum...hoop ik dat het nu toch echt gaat beginnen....maar durf echt niks meer te denken....
hier ook vannacht 2 uur lang om de5 min krampen/harde buiken maar nu alles weer rustig, ben verrot pfff en idd helemaal zat. Zit iedereen bij jullie ook zo te zeuren dat het veel leuker/beter is als het nog tot januari blijft zitten? de eerst volgende die dat weer zegt krijgt een knal!
Hallo meiden, Ik ben bevallen! Het is een meisje (wisten wij al) en ze heet Elin. De bevalling is super snel gegaan, om kwart over drie was ze er (ik weet niet meer hoe laat ik gepost heb haha. Om kwart voor drie had ik 6 cm ontsluiting en om tien over drie persweeen en om kwart over drie was ze geboren. Laatste stukje was best heftig (kort) maar voor de rest wens ik jullie allemaal dezelfde bevalling toe! Suze, ik werd ook gek van de mensen die zeiden dat de baby beter tot januari kon blijven zitten, net of dat je daar zelf iets over te zeggen hebt! Ik ga weer even op mijn roze wolk zitten! En ik blijf jullie natuurlijk volgen meiden, succes! Kus Senna
Hier ook geen kerstbaby. We zijn nu 4dagen over tijd zoals ze dat zo netjes zeggen. Ben benieuwd wanneer de uk komt en ja wij beginnen de belangstelling van anderen ook een klein beetje zat te worden vooral van mijn schoonouders. Die bellen iedere dag om te vragen of de uk al geboren is. Net als of wij ze zullen vergeten te bellen........ (ha ha) Ik wens iedereen succes met de laatste loodjes en voor de mama's die al hun kleine wonder al in de armen hebben mogen houden heel veel geluk en liefde samen. Wij blijven afwachten op de komst van juffrouw ooievaar.