Proficiat Senna! Klinkt hartstikke netjes je bevalling Hier vandaag precies 40 weken maar helemaal niets hoor....... Zucht, wat duurt het wachten toch lang zo..... Grt.
Alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd en voor alle dames die nog wachten sterkte en ik hoop dat de bevalling snel zal inzetten. Succes allemaal
Hey Senna...van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTERTJE!! Hier al een hele dag een "grieperig" gevoel....ben lui, wil alleen maar op de bank hangen en voel me gewoon depri! Heb hele dag al harde buiken, af en toe een wee, heel onregelmatig...ook af en toe wat menstruatie pijn...dat verlichte tijdens het douchen....maar verder niks hoopgevends!!!! tja...er zit niks anders op dan te wachten....al denk ik als ik me morgen nog zo voel, ff naar de gyn bel....ik (en mijn omgeving) word zo sjaggie van mezelf!
Ohhhh.... Dat wachten is zoooo irritant hè!!! Ik heb me ingesteld op een 2010-kindje, want anders word ik helemaal gek van mezelf met alle krampjes en pijntjes te analyseren, hahahaha!!
hier precies htzelfde vannacht weer wakker gelegen met pijn in buik en rug, word er gek van! Vanmiddag naar de verlos ga vragen of ze niet kan strippen... ben het ZOO zat!!
Phff.... spannend he dat wachten. Ik had gisteravond ook veel harde buiken en een zeurend gevoel in mijn onderbuik en de hoop dat het nu door zou zetten maar nee hoor we hebben een nacht (onrustig) door kunnen slapen. We wachten maar weer eens een dagje af. Heb nog steeds het zeurende gevoel in mijn buik en de harde buiken zijn nu minder dan gisteren. Succes dames !!!!! Nog even en we hebben ons wondertje ook in onze armen.
Nee hoor dames...hier nog niks!!! Baal er zooo van! Voel me nog steeds niet lekker....ondanks dat ik net 3 uur heb geslapen! succes en tot horens!
nog geen actie hier dames?? bij mij niet, het rommelen blijft maar verder niks, ben bangdat het 2010 word
nou nee, niet echt nee....hier rommelt het ook nog steesds...vandaag weer regelmatig wat weeenactie...en vervelende menstruatiekrampen....misschien vannacht nog? en anders...morgen moet ik om 12.15 bij de gyn zijn...die had het erover om dan mijn vliezen door te prikken.... we zullen zien... succes iedereen! mocht ik jullie niet meer spreken: Een hele fijne jaarwisseling gewenst....MET of ZONDER dikke buikjes!!!!
Ik ga denk ik maar voor 13 januari... Nu misschien niet ideaal, twee weken overtijd, (gisteren uitgerekend...) maar later qua verjaardag wel handiger. Tja, je moet er wat voor over hebben.
Haj meidne bedankt voor de lieve reacties en felicitaties met ons gaat het super vandaag de kraamweek afgesloten dus nu gaat het echt beginnen alleen het bekken en rug zitten absoluut nog niet mee.. Robin doet het super de meiden die bevallen zijn gefeliciteerd de meiden die nog moeten succes met de laatste loodjes EN fijne jaarwisseling misschien allemaal nieuwejaars kindjes
Hoi dames.... Hier ook nog steeds geen beeb... vandaag controle gehad...hij kon het hoofdje wel al voelen, maar het toucheren deed te veel pijn dus weet niet hoeveel cm.... Ik heb voor 4 januari een nieuwe afspraak staan.... Fijne jaarwisseling! Gelukkig kan ik gewoon met mijn mannen thuis oudjaar vieren...(of het moet nu nog flink gaan rommelen...dan wordt het oudjaar in het ZH) Hihi groetjes christa
Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Nog kindjes geboren vannacht? Hier in ieder geval nog steeds niets aan de hand!
Ik voelde om half twee wel steken die ik eerder nog niet gevoeld had en het eerste wat ik dacht was: "Nee, hè, niet nu...." Kennelijk heeft het gewerkt, want er is niks gebeurd...
Hallo allemaal Ik kan jullie vertellen dat onze zoon is geboren !! zijn naam is Stijn en is geboren op 30 december jl. Geen kerstkindje maar misschien wel de laatste baby van 2009 van onze woonplaats. En hoe is het met de rest van de dames en de ukkies ??
@ MamaJuf: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Stijn!!! Geniet maar lekker van jullie wondertje! Hier nog steeds niks....hiet lijkt zelfs rustiger te worden met de weeën en het voorwerk.....Heb af en toe een enkele wee, of even en paar minuten menstruatiepijn...that's it.... Maar goed....morgen naar de Gyn...ben benieuwd wat hij dan gaat doen/ zeggen... Ergens in mijn achterhoofd "weet" ik dat hij gewoon weer een nieuwe afspraak plant...denk niet dat hij me gaat helpen....Ik ben maandag 40,6 weken zwanger. En verder bij jullie dames?? Nog geen nieuwtjes? Okee...kerstkindjes kunnen het niet meer worden, maar het is toch leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden? groetjes christa