hier ook nog weinig beweging, nou ja krampen en pijn genoeg maar niet echt iets wat op regelmatige weeen lijkt. Morgen naar de verloskundige en als het goed is mag ik dan aangeven dat ik ingeleid wil worden... hebben we vorige week besproken. Ik wil eigenlijk heeeel graag gewoon thuis bevallen maar ben het zo zat al die pijn en dat wachten....
Ik kan goed geloven dat je de pijn en het wachten zat ben.....DAT heb ik nou ook! Ik loop al vanaf 24 weken met weeen....en vanaf week 36 echt elke nacht weeen....ik baal er zoo van dat ze niks doen ..daar beneden...oke.bmm is geheel verweekt en ik zitop een krappe 2 cm (volgens de laatste metingen)....Ik hoop zooo dat ik morgen tijdens mijn controle goed kan ontspannen en dat hij me goed kan toucheren...als het meer is als 3 kan hij in principe mijn vliezen breken....maar OF hij dat gaat doen is de volgende vraag....hij is nogal van de "natuur" .... Succes morgen....hoelaat moet jij? Ik om 11.40 met de verwachting tegen 12.00 eens aan de beurt te zijn...Dan ben ik...als ik niet geholpen word zeg maar....tegen 12.30 terug thuis.... Ik duim voor je!!! Hoever was jij ook weer? oke...heb net ff teruggelezen...jij was voor de 28ste....11 dag voor mij dus....morgen 41 weken....
moet morgen om 9.45 hoop dat ze kan strippen o.i.d , heb nu a 2 uur om de 7 minuten flinke krampen (durf het geen weeen te noemen nog) hoop dat het vanavond/vannacht doorzet. Ik zal voor je duimen dat hij je vliezen kan breken morgen, vanaf 24 weken al pfoe verschrikkelijk! Sterkte!
hallo allemaal, 28 december ben ik bevallen van onze dochter Loïs. Het was een hele snelle en goede bevalling en we zijn dolgelukkig met z'n viertjes nu. voor iedereen die nog moet/mag heel veel succes en zet hem op! xxx
Gefeliciteerd met jullie dochterjte Loïs !!! Geen kerstkindje...maar toch een mooi wondertje!! ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook IK WIL OOOOOKKKKKK!!!!!
hoi dames.... hier nog weinig nieuws.... vanmorgen bij gyn geweest....toucheren ging nu goed! voelde goed het hoofdje...zit heeel diep in mijn bekken, vandaar die pijn tijdens zitten, lopen enz. moet vrijdag as terug komen....indien ik dan niet meer ontsluiting heb gekregen dan nu...dan wordt het maandag of dinsdag een KS....als ik meer dan 5 (liefst al 6) cm heb dan wilde hij me met een infuus helpen.... Maar hij is erg bang voor de risico's ivm mijn oude KS lidteken.... Afwachten dus...en DUIMEN dat het VOOR vrijdag nog geboren word! @ Suze: hoe is het bij jou gegaan?
Hey meiden, had hier ook een aantal dagen meegeschreven, en wil nu natuurlijk heeeeeel erg graag komen melden dat ik op 29 december ben bevallen van onze mooie zoon Joep! Bij de geboorte was hij 48 cm en woog 2790 gram. Wij zijn helemaal in luv en gelukkig met z'n 3en. Meiden die nog moeten; zet 'm op en heeeeel veel succes! liefs
Dag allemaal, Voor iedereen die inmiddels bevallen is: VAN HARTE!! Ons verhaal is helaas een vreselijk verhaal. Wij zijn ook bevallen van onze zoon Luuk, maar helaas is hij tijdens de bevalling overleden... Wellicht volgt op een later tijdstip het hele verhaal, nu hebben we teveel dingen omhanden om eerst te regelen helaas....
Oh my god...evelientje!!! dat meen je niet!!! hoe kon het gebeuren??? gecondoleerd met het overlijden van jullie mooie zoontej LUUK! Jullie zullen hoe dan ook trotse ouders zijn van dit mooie mannetje...en jullie zullen hem voor altijd in jullie hart dragen...dat weet ik zeker! sterkte.....
Hoi Evelientje. Wat een schok. Ik krijg helemaal kippevel na het lezen van je berichtje Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Luuk. de hemel is nu een ster rijker. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zijn in mijn gedachten
breek even in evelien gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje wat afschuwelijk als je dat mee moet maken.
even een heel kort berichtje van mij... ben bevallen op 10 januari van ons zoontje Gabriël na een hefti dnelle bevalling van nog geen 4 uur...geknipt en gescheurd...dus niet echt lekker nu... Bekijk bijlage 42856
Hoi Klein chrisje, van harte gefeliciteerd met je zoontje !!! wat een scheetje !!!! En zo te lezen viel het bij jou ook niet mee. ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen. groetjes mamajuf en kleine Stijn.
ik SCHAAM me DOOOD.....hij is op 9 januari geboren!!!! ik weet amper wat voor dag we nu zijn...ben echt nog van de kaart!!!
@ hey chrisje, maak je geen zorgen. Ik ben het besef van dagen en data ook helemaal kwijt. Ik ben steeds van mening dat de 30e een donderdag was maar helaas het was een woensdag en tja ik weet dat gisteren is geweest, vandaag is nu en morgen komt nog. Het zal wel bij de zwangerschap horen.
Dag allemaal, Ik had beloofd mijn verhaal op papier te zetten en het dan te posten, maar ik merk dat ik het nogal lastig vind om het hele verhaal hier zomaar op het forum te ´knallen´ omdat het nogal heftig is, helemaal als je nog moet gaan bevallen! Voor wie het wel wil horen/lezen, dat mag natuurlijk wel, maar stuur mij dan even een PB of krabbel, dan krijg je het via die weg van mij! Groetjes, Evelien
kwam jullie topic tegen Evelien gecondoleerd in de moeilijke tijd. pff heb er gewoon geen woorden voor! een dikke digi knuffel kwam eigenlijk hier om te melden dat wij ook een kerstkindje hebben. ons meisje is eerste kerstdag geboren en heeft de naam chloë gekregen. maar wat een dubbel gevoel om dat nu hier neer te zetten