Hallo meiden zijn er nog meer onder jullie die uitgerekend zijn op 11-11-2011? Vast wel. Ik heb gisteren de termijn echo gehad. Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 14-11-2011 maar de meting van de termijnecho geeft aan op 11-11-2011. Vinden jullie het een leuke datum of willen jullie liever eerder of later bevallen??? groetjes Teigetje
hihihi, ik niet, maar echt heel bijzonder! hoop dat je op de uitgerekende datum bevalt, want zo'n geboortedatum zou ik ook wel in mijn paspoort willen hebben staan! veel plezier!
Wat een mooie datum! (al is het wel gekketijd als je uit brabant komt ) Ik ben zelf uitgerekend op 1-11-2011, vond ik ook al mooi, maar als het tien dagen langer blijft zitten wie weet wordt het dan ook 11-11-2011
ik op verjaardag man...maar ga zelf voor de 9/10/11 Ik vind zulke datums wel leuk en byzonder alleen hoeveel mensen bevallen op de uitgerekende datum??maar weinig mensen volgens de vk
Leuke datum. Mijn neefje is geboren op 04-04-04 en een vriendin van mij kreeg een zoontje op 01-02-03. Ik vind dat soort data wel lollig In Brabant is 11-11 idd wel zottendag hier in Brabant, dus als dat ook nog eens in 2011 valt, gaat dat misschien wel dubbelop
Daar moest ik idd ook aan denken de 11e van de 11e, het zotte getal! Enne, wie bevalt er nou op de uitgerekende datum, uhmmm IKKE. Dus het kan wel. Vriendin van vroeg is op 05-06-07 bevallen. Maar wie weet misschien beval je wel op 20 november. 20-11-2011 Ook leuk!
We w88 maar gewoon af, meer kunnen we toch niet doen. En inderdaad maar een heel klein percentage bevalt op de uitgerekende dag!! gr Teigetje
Ik had zelf uitgerekend 10-11 de termijnecho zegt 12-11.... Misschien dat het na de 2e termijnecho nog verzet word naar de 11e? hihi
Teigetje, ik heb mijn spiraal er ook nog eens op dezelfde dag uit laten halen als jij! grappig!!! Had 5 maart een posi test en jij??
ik was volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend op 11-11-11! Helemaal happy haha alleen de termijnecho zei 17-11-11 Duss.. kan nog 11-11 of 20-11 worden En miss 23-11 (verjaardag van men ex-vriend (de papa)) Afwachten!!
Wat een leuke datum op op uitgerekend te zijn - dan kan later niemand ooit een excuses hebben om zijn of haar verjaardag ooit te vergeten . Nu ook nog even 'zorgen' dat het kindje ook precies op die dag komt, haha. Tijdens mn eerste zwangerschap was ik uitgerekend op 9-9-9, ook al zo'n mooie datum. Maar dit werd helaas een vroege miskraam. Nu is mn datum niet erg bijzonder, maar mn wondertje voor mn gevoel destemeer . En als ie nog twee weekjes extra blijft zitten (wat ik NIET hoop) dan kan ie nog best op 11-11 komen .
Ik ben 15-11 uitgerekend, dus je weet nooit wanneer het komt. 11-11-11 is grappig maar 20-11-2011 is ook leuk
Joehoe! Hier nog iemand die op 11-11-11 uitgerekend is, haha! Maar ja, niet zo veel kindjes houden zich aan de juiste datum he? Succes allemaal en genietse! Gr. Pinda83
we hebben morgenochtend de termijnecho. Volgens de berekeningen van internet is het 24-11-11, maar ik ga voor 22-11-11. Al was de vorige 3 weken te vroeg...dus tja...
Sorry, was even uit de lucht, ik had 6 maart 1 dag voor NOD een positieve test!! Leuk dat er meer meiden zijn die ook die datum zijn uitgerekend!!