vanaf wanneer plopte jullie navel naar buiten? Als ie dat deed... hebben jullie dat ook gevoeld? ben benieuwd..
Hihi nou dat gaat niet zo van 'plop'! Dat gaat heel langzaam. Ik denk dat het hier rond de 32/33 weken was, dat hij uitgedeukt was.
Mijn navel is ook nooit 'geplopt' Zag er alleen op een gegeven moment wel vrijwel plat uit, maar dat was echt pas op het einde. Daarvoor bleef het gewoon een 'gat' Hm, ff fotootje zoeken.... Ah, deze! 40w5d:
En bij mijn dochter (eerste zwangerschap) rond de 26-27! Heb even gekeken voor een foto waar je het op ziet! Dit was op 34 weken en volledig eruit
bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet. Ik hoop nu ook niet, ik vind mijn nagel tijdens de zwangerschap zo "eng", ik krijg al de rillingen bij het idee dat ie naar buiten kan floepen.
Volgens mij ligt het er heel erg aan wat voor navel je hebt. Ik heb een hele diepe navel, nu met 38 weken plopt ie nog niet naar buiten en ik weet ook zeker dat dat niet gaat gebeuren. Hij is nog niet eens helemaal plat.
bedankt voor de reacties!! TORD ik vind mijn navel ook super eng en nu.. heb er nooit echt wat aan gevonden maar nu is het helemaal verschrikkelijk hij is al aan het veranderen... aaaaah..
Zoals Bloembloem zegt maakt het ook een groot verschil wat voor navel je hebt! Bij mij is die zelf best diep, maar ik wist al van in het begin dat ie er ging uitkomen aan de vorm van mijn navel
Bij mij rond de 20 weken al dacht ik. Maar ik heb ook een navelbreuk, volgens de vk plopt ie dan ook eerder en meer naar buiten. Heb er helemaal niks van gevoeld hoor, het ziet er apart uit maar ook wel weer grappig..
Bij mijn eerste zwangerschap was het heel erg. Al vanaf een week of 20. Nu ben ik 8 wk en als ik een strak shirtje aan hebt zie je hem al komen....zucht. Vind het zo raar gezicht hihi
Ik had een hele diepe navel maar sinds ongeveer 24 weken zwangerschap heb ik bijna geen navel meer over. Als de kleine er niet tegenaan ligt heb ik soms nog een klein gaatje. Heb daardoor ook mijn navelpiercing eruit moeten halen.
Bij mijn eerste pas in de laatste 2 weken, heb geen diepe navel maar was ook niet echt 'dik' van mijn eerste. Van de 2e moeten we het nog maar ff afwachten
Hier ook een diepe navel, maar sinds een aantal weken is ie er ook al uit hoor. Is heel geleidelijk aan gegaan, maar vanaf 13/14 weken zag ik hem al naar buiten komen. Heb zelf een holle en diepe navel. Bij mij deed het soms wel pijn. Wrs dezelfde pijn als met straie (denk ik) want twas soms een scheurende pijn. Maar daar is niets van te zien. Schijnt dat er bij je navel ook weer meer bindweefsel zit wat dan kan 'scheuren'.
hier een diepe navel, maar hij is er nog steeds niet uit geplopt... en ook nog niet plat.. ben nu 33 weken zwanger...
Ik heb ook een diepe navel, maar wel met litteken van kijkoperatie. Navel is er niet echt uitgeplopt tot nu toe, maar aan bovenrand wel iets dikker, onder helemaal niets. Wel van binnen wat afgevlakt, maar navel zelf is nog steeds hol...
Ik heb een diepe navel maar hij is bij nooit geplopt. Wel had ik op het einde geen navel meer, hij was gewoon vlak met de rest van mijn buik.