Dan kan ik, na de topics over Valentijnsdagkindjes en Koninginnedagkindjes, niet achterblijven als mama van een echt Kerstkindje . Mijn dochter Mara is eerste kerstdag vorig jaar geboren. Ik was 3 januari uitgerekend. Mijn vliezen waren 22 december gebroken, maar de kleine meid besloot dat ze tot de 25e wilde wachten. Wel heel bijzonder hoor, aan het kerstdiner in de verloskamer van het ziekenhuis met z'n drietjes! Zijn er hier nog meer mama's van Kerstkindjes?
Ons zoontje is geboren op 24 december en ik was uitgerekend op 6 december op mijn verjaardag. Uiteindelijk kwam hij met 42 weken en 4 dagen via een kz. Wij hebben toen de kerst niet echt meegekregen. Ons kereltje lag toen nogal slecht en de artsen moesten vechten voor zijn leventje. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. En nu genieten we elke kerst en verjaardag, we prijzen ons gelukkig dat we hem nog hebben. Groetjes lucky.
Wat fijn dat het nu allemaal weer goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het zijn verjaardag/kerst extra bijzonder maakt.
Onze kleine is 23 dec. geboren en we mochten 1e kerstdag lekker naar huis omdat mama weer kon plassen haha hij kreeg op kerstavond van het ziekenhuis personeel ook een superleuke muts op
onze meid is op 23 december geboren ...is wel doodgeboren maar nu gaat alles goed met haar dus dit jaar gaan we echt genieten van de kerst met onze meid
ja ze leeft nog en alles ziet er heel goed uit ze doet al veel dingen en is een hele vrolijke meid ...het waren 3 lange en zware weken ziekenhuis maar nu genieten we volop van onze meid
Leuk, kerstkindjes! Ik heb er geen, maar bij mijn tweede zwangerschap was ik wel op 2e kerstdag uitgerekend.