Hallo dames, Ik voelde vanavond dat mijn dochtertje van 7 maanden een klein knobbeltje in haar nek heeft, ter grootte van een kleine erwt... Voelt als een vetbultje want het is makkelijk heen en weer te bewegen. Zouden jullie met zoiets direct de huisarts bellen of eerst afwachten of het weggaat?
Tuurlijk, altijd naar de ha als je het niet vertrouwd! Misschien is het gewoon een opgezet Lymfekliertje omdat ze iets onder de leden heeft. Maar dan weet je dat en dan hoef je je geen zorgen meer te maken.
Hoihoi, Mijn zoontje heeft dat ook ,rechts in z'n nekje, en je kunt t idd bewegen. Heb het tijd geleden aan het CB gevraagd, en ze zeiden dat dat lymeklieren zijn die wat opgezet zijn. Aangezien kindjes vaak snotteren en niesen enz..
lymfkliertjes amy-lynn had ze ook steeds in haar nekje en ik was er ook van geschrokken maar bij babys zijn ze zo groot als een ronde erwt en beweegbaar
Bij mijn meisje is het ook. Soms wat duidelijker als anders. Volgens het CB waren dat inderdaad kliertjes. Maar bij twijfel natuurlijk altijd even door het CB of de huisarts laten kijken.