Hoi allemaal, Ik heb van de week mijn kerstboom op zitten tuigen. Ik vind het een mega klus vooral die stomme lampjes. Nu zitten ze er in en heb ik de hele week heel gezellig de lampjes aan staan. Maar opeens doen ze het niet meer. Ze gaan niet meer aan. Ik kan nieuwe kopen maar heb er zooo geen zin in om weer die lampjes eruit te halen en er weer in te hangen. Dus is er misschien een oplossing om ze te kunnen maken? Dan hoor ik het graag!
Je zou even kunnen controleren of er een lampje is doorgebrand. Sommige verlichting doet het dan volledig niet meer om overbelasting van de andere lampjes te voorkomen. Als dat zo is hoef je maar 1 lampje te vervangen.
De stekkerdoos doet het gewoon. Ik heb mijn laptop er ook op aangesloten. Heb nog even van verwisseld maar dan doet hij het nog steeds niet. Het gekke is dat het miniboompje van mijn dochter ook plotseling is gestopt en die zat in een ander stopcontact. Gewoon in een vaste. Dus ik moet dan 200 lampjes nagaan kleinesara? Ik was er al bang voor.
1 voor 1 nakijken oh nee niet grappig. Ik heb het elk jaar wel een keer. Nu zijn de reservelampjes op, dus volgend jaar een nieuw setje denk ik
Is het een set met een hoofdlampje? Als die door brand dat dan de rest het ook niet meer doet? Die hebben wij, het hoofdlampje heeft een witte kop en hebben we een keer moeten vervangen. Alle andere als er eentje klaar is, dan doet de rest het wel gewoon. Heb je de doos evt nog van de lampjes? Daar zal het dan wel opstaan of dat hier ook zo werkt, want idd zoveel lampjes aflopen...ben je wel even bezig haha!
Ik heb het kleine boompje even gecheckt. Daar zitten inderdaad meerdere doorgebrande lampjes in. Ik ben in de andere begonnen maar zover ik kan zien is daar geen bruine te vinden. Maar ik kan lang niet alles zien want sommige zitten diep in de boom. Pff heel irritant dit. Does. Ik heb geen hoofdlampje zover ik weet.