Wij hebben deze heetwatertap en ik heb twee vraagjes. Hoe ontkalk je dit en waarmee? Die filter die erin zit, ik denk niet dat die nog wat doet want dat ging zoveel beurten mee en daar zitten we dik overheen. Moet ik dit vervangen of kan ik het eruit laten? Dat heb ik liever namelijk. Thanks alvast
ik heb ook zo'n ding. nu een jaar zoiets. de filter was snel aan vervanging toe maar het water smaakt nog hetzelfde. zodra ik iets aan het water ga proeven dan komt er een nieuwe in, het is natuurlijk voor hen ook extra he verder kun je het ontkalken met azijn net als bij een gewone waterkoker. daarna goed water doorheen laten lopen!
Ik ben een leek met ontkalken. Moet ik dan schoonmaakazijn hebben?? En dan gewoon het resevoir volgieten ermee en dan op de heetwater knop drukken? En daarna een aantal keren met koud water door laten spoelen?
De filter die erin zit ontkalkt ook al! Verder kan je inderdaad schoonmaak azijn gebruiken. Even een vraagje, voorheen haalde ik de waterfilters altijd bij de blokker, maar die verkoopt ze niet meer. Heb wel gezien dat ik ze online kan bestellen bij de kijkshop maar daar zijn ze duurder dan eerst bij de blokker (7.50), iemand nog een tip?
wij vervangen die filter een keer in de zoveel tijd! maar niet atlijd als hij het aangeeft. Verder een BRILJANT ding
Ik zal wel een oude variant hebben want die van mij geeft het niet aan als hij vervangen moet worden. Denken jullie dat ik zonder filter kan? Dus dit ding eruit halen en weglazeren en verder no problems?
Ja hoor je kan hem eruit gooien heb ik toen ook gedaan dan heb je eigenlijk gewoon een waterkoker een waterkoker heeft ook geen echte filter in ieder geval hij doet het ook zonder filter. maar ik heb hem niet meer vind de thee toch lekkerde uit de waterkoker ook omdat het water van de waterkoker heter is. je heb zelfs nu de namaak bij de aldi. maar je kan hem er gewoon uithalen alleen het is aan jezelf wat je lekkerde vind en of je het verschil wel proeft gr jojo29