Wij doen het niet Ik koop voor de kinderen wat sterretjes en trektouwtjes Vind het wel leuk om naar te kijken maar zelf geven we er niet zoveel om
Paar kleine potjes die we aansteken na het avondeten met de kids. Daarna gaan ze naar bed. Oudste mag kijken om middernacht die maak ik wakker.
Alleen sterretjes en die waren nu 1.50. Ik vind het enorme geld verspilling. Maar wat een ander dit moet die lekker zelf weten
Wij wel, 2 tot 5 mooie pijlen of potten. Zonde om er veel geld aan uit te geven (mijn mening) maar de meiden vinden het zo mooi
Nee, ik vind het zonde van mijn geld. En aangezien er genoeg hier in de wijk wonen die er wel bakken met geld tegenaan gooien, hebben we genoeg om te zien.
Wij hebben wat van die supermarkt zooi. Categorie 1 spul. Dat steken we na het avondeten even af voor de kinderen. Maar dat grote spul... ik vind het mooi om naar te kijken als een ander het betaalt. Dus dank aan degene die het wel doen. Ik zou een jaarwisseling zonder vuurwerk saai vinden. Maar ik ben ook een schijtluis, dus ik kijk lekker vanuit het slaapkamerraam. En het is ook wel erg slecht voor het milieu weer.
Nee, ik vind het zonde van ons geld. Ik erger me ook elk jaar aan het feit dat er weer zoveel afval op straat blijft liggen. 2 jaar geleden is er ook wat vuurwerk tegen onze auto gekomen waardoor er schade bij de ruit zat, leuk joh vuurwerk.. De hond is er ook doodsbang voor.. Normaal gaan we met oud en nieuw naar mijn ouders in België maar word nu een beetje lastig met mijn zwangerschap
Ja, maar vooral kindervuurwerk en Misschien wat kleine potjes! Ik hou ervan en mijn man vind het ook wel leuk, alleen zullen we niet meer zoveel kopen als paar jaar geleden.
Nee dit jaar niet, want wij blijven thuis ivm de baby, maar normaal zitten we met een hele ploeg bij elkaar en halen de mannen gezamenlijk vuurwerk uit Duitsland.. Poef en en weg geld, maar ach..
Jazeker. Vinden wij allebei heel erg leuk, en de jongens ook. De jongens krijgen 15 euro ofzo om lekker veel rotjes te kopen. En die staan de hele dag voor op straat te knallen, heerlijk!
Voor oudste zoon een doosje grondbloemen gekocht bij de Lidl. En ik denk dat papa met zoons nog wat haalt bij de vuurwerkwinkel....maar misschien ook niet. Sowieso niet veel, 3 potten/pijlen en een doosje knallen ofzo.
Ik weet nog niet waar we nieuwjaar gaan vieren. Aangezien we de 31e terugkomen van een weekendje in het bos, liggen we misschien wel al heel vroeg met zn allen te slapen Vaak nemen we wel wat sterretjes en grondbloemen en zo, en misschien een paar dingen siervuurwerk. Vinden de kinderen toch leuk.
Wij doen niet aan vuurwerk. Overigens wonen er tegenover 3 puber jongens. Dus we hebben wel zat te kijken