Ongehoord Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cin85, 27 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.055
    113
    Vrouw
    Wat vinden jullie van de nieuwe omroep in spe, Ongehoord Nederland?
    Vooral de onderwerpen EU en klimaatverandering interesseren mij wel. En ik denk ook zeker dat de media momenteel een hoop verzwijgt.
    Ik ben benieuwd of ze überhaupt de benodigde 50.000 leden gaan halen.
     
  2. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Die naam alweer. Boehoe we zijn zo zieluuug we worden genegeeeeeeerd...
    Schiet op zeg. Journalisten zijn jarenlang als keffertjes achter geertje en Thierry aangerend. Totdat ze erachter kwamen dat deze afgedraaide grammofoons met niks nieuws kwamen, laat staan met een constructief idee.
    Iedereen heeft het recht om te proberen een omroep te beginnen. Nou succes ermee he. En als het je niet lukt, niet gaan janken dat het aan de VPRO en de volkskrant ligt. (Hoewel, als je geroosterd wordt door Arjen dan misschien een beetje :cool: maar dan mag je dus zeker niet klagen over een gebrek aan aandacht)
     
    fanona vindt dit leuk.
  3. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.373
    5.644
    113
    Ze kunnen zich toch aansluiten bij Powned of WNL? We hebben juist een aantal jaar geleden gezien dat omroepen met dezelfde insteek moesten fuseren. Het marktaandeel van Powned is de laatste tijd niet echt toegenomen, dus waarschijnlijk is er geen behoefte aan. Zal ook wel komen dat de meesten met dit gedachtengoed niet naar de publieke zenders kijken.

    Ik zou zeggen: elk lid moet verplicht naar de omroep kijken als ze TV kijken. Doen ze dat niet, dan verliest de omroep een lid. Kijken hoe lang ze het volhouden. Al dat geblaat en volgzaamheid (ipv zelf een bewuste keuze maken om lid te worden), nee daar houd ik niet van.
     
  4. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Het kan zijn dat ik lid word.

    De media verzwijgd veel, verteld niet de gehele waarheid.

    En iedereen die anders denkt en kritiek heeft op media, politiek en immigratie wordt neergezet als een rasistiche nazi.. Het is absurd...

    Trots zijn op eigen land, taal, volk is heel normaal. Heeft niets met discriminatie of racisme te maken.
     

Deel Deze Pagina