Hallo ladies, Naar aanleiding van het tarottopic open ik deze. Ik wil jullie namelijk vertellen dat er ook zoiets bestaat als engelenkaarten! Dit is een vermakkelijkste vorm van tarot, met een iets ander thema. Iedere kaart staat voor een engel, er voor het gemak vanuit gaand dat je gelooft in engelen/personen die je vanuit een andere demensie beschermen. Op iedere kaart staat een letterlijke persoonlijke boodschap. Je hoeft indeze maar 1 of meerdere kaarten te trekken en je krijgt al een goed beeld van wat voor boodschap er voor jou is. Deze vorm van " een boodschap" overbrengen is voor iedereen te doen, ook als je er niet heel serieus mee bezig bent. Ik heb het 1 keer laten doen voor mezelf, zo effe in de huiskamer tussen neus en lippen door. En ik moet zeggen, ik werd helemaal stil van wat er tegen me gezegd zou worden door de engelen. Ik heb nooit echt in engelen geloofd maar nu heeft de dame met haar engelenkaarten me toch wel behoorlijk aan het denken gezet met de dingen die ze me kon vertellen via de kaarten. 4 stuks heeft ze er voor me gelegd, en stuk voor stuk waren het bijna letterlijk de 4 grote thema's die op dat moment speelden in mijn leven. Het vrouwtje dat ze voor me gelegd heeft is mijn beste vriendin, zij heeft de kaarten voor zichzelf gekocht omdat ze tarot wat ingewikkeld vond en gewoon erg nieuwsgierig was ernaar. Misschien een leuke tip voor de nieuwsgierige zwangere vrouw liefs, Joeja