Hey meiden, Zijn er nog mensen die morgen naar de kerst markt gaan of al eens zijn geweest ?? Wil dr morgen heen maar wil wel met kinderwagen, is dat te doen of is het zo druk dat je het beter niet kunt doen ?? En is het wat die kerst markt ?? Liefs Chantal
Met de kinderwagen zou ik zeeeeeer zeker niet doen. Ze verwachten in deze 3 dagen 350.000 mensen en zondag is de drukste van de 3. ALS ik zou gaan zou ik een draagzak gebruiken. Mijn man werkt in Dordrecht en vertelde net dat het echt bizar druk was vandaag. Succes en als je ga, heel veel plezier.
zal zeker ook niet met een kinderwagen gaan. En denk ook niet met draagzak, knetter druk en straks bots er iemand tegen je kleine in de draagzak en zal ik toch ook niet willen. Maar volgens mij is jou zoontje ook al zwaar en groot voor een draagzak, is er niet iemand die wil opassen? misschien het slimste om samen met iemand te gaan zonder kind(eren) raad ik aan
draagzak is geen optie want meneer is al 2 maar iig tnx voor de tip Dacht zelf ook wel dat het niet te doen is met kinderwagen .. Balen dat beide opa's en oma's een weekendje weg zijn anders had ik hem daar kunnen achter laten .. Ga nog wel ff een idee verzinnen Tips zijn welkom
Ik ga morgen ook even naar de kerstmarkt maar zo niet weten waarom ik niet met de kinderwagen kan gaan. Ik kom er elk jaar, woon ook in Dordrecht, en ja het is druk maar je kunt er echt wel gewoon lopen. De voorstraat is misschien erg druk maar de omgeving van de Grote Kerk is prima te doen naar mijn idee.