Kerstmarkt Dusseldorf; welk hotel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meid1987, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey dames,

Mijn vriend en ik gaan (bijna) elk jaar een weekendje samen naar dusseldorf.
    We zijn tot nu toe altijd in swiss hotel geweest (dusseldorf neuss). Bevalt goed, alleen moeten we dan met de tram naar het centrum. (Wel goed te doen trouwens).

Nu hebben we het erover gehad om toch een hotel in het centrum te doen.

Voorwaarden: met ontbijt & parkeer gelegenheid en op loopafstand van de kerstmarkten.

Wie weet een leuk hotel? :)

2. Margaretha82

7 sep 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

De hotels waar ik geslapen heb in Dusseldorf zijn Intercontinental en Breidenbacherhof. Beide hotels liggen midden in het centrum en zeker Breidenbacherhof is een geweldig hotel. Echter moet ik er wel bij zeggen dat het absoluut niet de voordeligste opties zijn.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dankje dames!

Swisshotel is ook niet de goedkoopste ;)
    Prijs maakt niet echt uit; tot op zekere hoogte dan.
    Kerstmarkt is ons enige uitje per jaar zonder onze kindjes.. Dus echt even quality time :)

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    sir & lady astor ben hier eens weekendje met man geweest. is een heel klein romantisch hotel. super sfeer. parkeren in prive garage. en alles is lopend te doen. je bent zo in de binnenstad.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou ook sites als actievandedag of travelbird bekijken. Daar kimen vaak leuke hotels voorbij

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wil dit jaar ook een keer naar de kerstmarkt. We zijn er nog nooit geweest maar is het ook leuk voor kinderen?

9. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bekijk Günnewig Hotel Esplanade op Booking! Booking.com: Günnewig Hotel Esplanade - Düsseldorf, Duitsland
    Wij hebben een paar jaar geleden hier gezeten, het was een prima hotel voor 1 nacht en het ontbijt was heel goed. Heel belangrijk, op loopafstand van het centrum.
    Wij gingen vroeger elk jaar naar de Kerstmarkt, in Duitsland, zowel in Dusseldorf als in Aachen, dit jaar gaat het helaas niet lukken, ons meisje is 2 maar ze wilt niet meer in de buggy, en ze is te klein om zo veel te lopen. Volgend jaar kunnen we hopelijk weer gaan.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Op zich is dusseldorf best leuk voor kinderen. 7 kleinere kerstmarkten door de stad. Ook een schaatsbaan.

Wij hebben ze nooit meegenomen omdat het toch ons moment samen is.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Bedankt voor de tips!!! :) blij mee!

Deel Deze Pagina