Hey dames, Mijn vriend en ik gaan (bijna) elk jaar een weekendje samen naar dusseldorf. We zijn tot nu toe altijd in swiss hotel geweest (dusseldorf neuss). Bevalt goed, alleen moeten we dan met de tram naar het centrum. (Wel goed te doen trouwens). Nu hebben we het erover gehad om toch een hotel in het centrum te doen. Voorwaarden: met ontbijt & parkeer gelegenheid en op loopafstand van de kerstmarkten. Wie weet een leuk hotel?
Carat hotel parkeren in parkeergarage naast hotel straat oversteken en je bent in de alltstadt Booking.com: carathotel Düsseldorf City - Düsseldorf, Duitsland
De hotels waar ik geslapen heb in Dusseldorf zijn Intercontinental en Breidenbacherhof. Beide hotels liggen midden in het centrum en zeker Breidenbacherhof is een geweldig hotel. Echter moet ik er wel bij zeggen dat het absoluut niet de voordeligste opties zijn.
Dankje dames! Swisshotel is ook niet de goedkoopste Prijs maakt niet echt uit; tot op zekere hoogte dan. Kerstmarkt is ons enige uitje per jaar zonder onze kindjes.. Dus echt even quality time
sir & lady astor ben hier eens weekendje met man geweest. is een heel klein romantisch hotel. super sfeer. parkeren in prive garage. en alles is lopend te doen. je bent zo in de binnenstad.
https://www.steigenberger.com/en/hotels/all-hotels/germany/duesseldorf/steigenberger-parkhotel-duesseldorf Heerlijk hotel en nog goed betaalbaar! Intercontinental is overigens ook altijd prima.
Ik wil dit jaar ook een keer naar de kerstmarkt. We zijn er nog nooit geweest maar is het ook leuk voor kinderen?
Bekijk Günnewig Hotel Esplanade op Booking! Booking.com: Günnewig Hotel Esplanade - Düsseldorf, Duitsland Wij hebben een paar jaar geleden hier gezeten, het was een prima hotel voor 1 nacht en het ontbijt was heel goed. Heel belangrijk, op loopafstand van het centrum. Wij gingen vroeger elk jaar naar de Kerstmarkt, in Duitsland, zowel in Dusseldorf als in Aachen, dit jaar gaat het helaas niet lukken, ons meisje is 2 maar ze wilt niet meer in de buggy, en ze is te klein om zo veel te lopen. Volgend jaar kunnen we hopelijk weer gaan.
Op zich is dusseldorf best leuk voor kinderen. 7 kleinere kerstmarkten door de stad. Ook een schaatsbaan. Wij hebben ze nooit meegenomen omdat het toch ons moment samen is.