Voor degenen die kinderopvangtoeslag en huurtoeslag ontvangen; Aantal kinderopvangtoeslagen 2015 later uitbetaald Aantal huurtoeslagen 2015 later uitbetaald
Gelukkig wordt hier de kinderopvangtoeslag de 1e werkdag van de maand afgeschreven. Maar dan nog.... gisteren pas kenbaar gemaakt op de website. Zal je zien dat ze dan storing hebben.
Geldt dit dan niet meer voor mensen die net een toeslag aanvragen? ik vind het aantal eigenlijk heel laag, wat later uitbetaald krijgt, volgens mij ontvangen veel meer mensen toeslagen. Lullig voor deze groep hoor, zeker als je kinderopvangtoeslag krijgt en het wel afgeschreven wordt maar je toeslag niet gestort wordt, volgens mij gaat dat om grotere bedragen dan de huurtoeslag, niet dan?
Sommige zelfs pas op 20 jan! Nou daar ben ik ff lekker mee wilde er kerstcadeaus van kopen aangezien alle rekeningen er al af zijn!! Schiet lekker op dan En met mijn geluk zit ik net bij die 600
Maar ik heb mijn beschikking wel al gehad.. Houdt dat dan in dat ik niet bij de mensen zit die het later krijgen haha
Inderdaad vaag dat er niet wordt vermeld welke personen het zijn. Als het al een categorie is, zegmaar ,).
Ja lijkt mij ook, staat op de site voor 22 december. Morgen is pas de 22ste maar lijkt me wel dat ze dit op tijd sturen ook inverband het weekend
De excuusbrief moet je vóór 22 december hebben ontvangen. Als je dat niet hebt gekregen, dan krijg je morgen gewoon je toeslagen zo te lezen. Ik heb van de week een nieuwe beschikking voor de kinderopvangtoeslag ontvangen. Maar dat komt omdat ik mijn verzamelinkomen voor 2015 heb gewijzigd (hoger gezet). De belastingdienst had deze veel te laag gezet.