Ik woon ook in het midden van het land, Amersfoort, en ik ben nog nooit van mijn leven overdag in 2 uurtjes in Keulen geweest, ja als we 's nachts gingen rijden en zelfs dan vaak nog iets langer met al die wegwerkzaamheden . groetjes Setje
Wij reden vanaf Geldrop (bij Eindhoven) in een uur naar Keulen. Dus vanaf het midden van het land in 2 uur lijkt mij (buiten de spits) prima te doen hoor.
dat is toevallig wij boeken ook altijd bij Milot, echt al jaren .. Super service en super goedkoop ivm de trein dit jaar weer dusseldorf Wij hadden vorig jaar pech met de bus en waren bijna een uur later in Dusseldorf, milot vond dit erg en heeft ons gewoon bijna 1,5 langer laten winkelen omdat hij vond dat het zijn fout was, is dat service of niet
bedankt allemaal voor de reacties we hebben vandaag geboekt en gaan naar oberhausen ja heel wat anders dichterbij en het grote CenterO zit er dus kunnen we daar ook nog ff langs we zitten niet zo lang in de trein bij elkaar vanaf hier 3 uur en dat red ik echt niet met de auto hoor..... Utrecht is vanaf hier al een uur...