De keus is gevallen op Dusseldorf, 2 december gaan we er heen! heb even op de website zitten neuzen er van, ziet er mega gezellig uit! Hier een anglofiel, kind aan huis in engeland.. dus een keer maar wat anders (hihihihi al had ik gister toch zitten neuzen voor een weekendje londen) Thanks voor alle reacties!
Wij gaan 16 december naar Deventer. Daar is het Dickensfestijn. Is daar iemand toevallig geweest? Een paar jaar geleden zijn we voor de kerstmarkt naar Valkenburg geweest. Dat was toen in de grotten. Er stond toen een hele lange wachtrij, en vond het om eerlijk te zijn niet de moeite waard.
MVijn zus en ik zijn vorig jaar in dusseldorf geweest, dat viel eerlijk gezegd tegen. Misschien kwam dat omdat we 1 en 2 december geprikt hadden als datum, was misschien nog iets te vroeg.Dusseldorf ga ik dus niet meer naar toe. De dag erna zijn we naar Munster geweest, dat vonden wij nou een echte aanrader. Een leuke afwisselende markt,met verschillende kramen, voor ieder wat wils. Van houtsnij-brand- werk t/m zelf gemaakte gipsfiguren, decoratieve porceleinen voorwerpen, glaswerk... echt van alles. De koffie en konditorei- en zijn daar natuurlijk geweldig. Echt een fantastische dag. Dit jaar gaan we naar Keulen en weer naar Munster. Over 3 weken alweer!
Je hebt je keuze al gemaakt, las ik. Veel plezier Wij gaan nu voor 't tweede jaar een lang weekend naar Brussel vlak voor Kerst. Ook erg gezellig!
hai ben vorig jaar naar de kerstmarkt van Dusseldorf geweest. Vond het echt leuk! Geweldig sfeertje en echt iets om in de kerstsfeer te komen. Ga er dit jaar helaas niet heen. Vrees dat ik nu drie uur heen en terug rijden in de auto niet zo prettig meer ga vinden Maar als je gaat: heeel veel plezier! Groetjes Anita