de kerstmartkten in de grotten van valkenburg zijn ook leuk. al zijn ze niet dagvullend hoor. keulen vond ik ook super 5 of 6 markten verspreid over de stad. leuk om te zien.
Ik vind Keulen ook leuk! Leuker dan Dusseldorf! Dit jaar geen kerstmarkt voor mij, maar ja is dan wel om een hele goede reden'
ja in valkenburg doen ze elk jaar kerstmarkten in de grotten. en ook 1 of 2 keer per week een heuse kerstparade. leuk om te zien. allemaal dansende kinderen
Ziet er erg aantrekkelijk uit Wil ik wel ff gaan kijken, hihihi, zal wel niet alleen bij kijken blijven denk ik. Zijn er nog meer kerstmarkten in omgeving Utrecht?
De grotten in valkenburg is al bezig Maastricht en Valkenburg vaak genoeg gezien (wat niet wegneemt dat we dit jaar niet gaan ) We gaan voor eerst dit jaar eens naar Antwerpen kijken hoe het daar is.
Duitse kerstmarkten zijn leuk. Ik vond de grotten in Valkenburg niet bijzonder dan zou ik naar Duitsland gaan en dan hoef je ook niet in de rij te staan..... Antwerpen vond ik ook niet zo bijzonder wat betreft de kerstmarkt maar dat is al gewoon een leuke stad van zichzelf