Tattoo ouder worden

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi! In januari heb ik een afspraak voor een tattoo en ik ben er ook uit wat en waar ik het wil.

Binnenkant bovenarm net boven het scharnierpunt zeg maar. ;)

Nu denk ik alleen steeds is dat wel een mooie plek als de huid ouder begint te worden.

Ik ben niet dik, maar ook niet dun. En niet echt sportief. Wat nou als ik later van die zwaai kwabbeltjes krijg. Ha ha hangt dat deel dan ook opeens aan de achterkant?

Wat denken jullie?

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik dacht altijd dat het bij mij op die plek nooit slapper zou worden. Wel dus.
    Ik zou het daar niet doen.

MamMo vindt dit leuk.
  3. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik heb het daar wel gedaan op die plek. Waar je ook rekening mee moet houden is dat je tattoo op die plek ook vervomt bij het buigen van de arm. Ik heb daar iets met een driehoek, bij een gebogen arm is die driehoek dus wat vervormd. Ik wist dit van tevoren maar het is wel goed om mee te nemen in je besluit.

MamMo vindt dit leuk.
  4. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik vind het zelf niet storen dat sommigen van mijn tatoeages gaan rimpelen of uitrekken of flubberen , Ik bedoel zonder tatoeage doet de huid hetzelfde en eer dat je huid vaak echt er zo aan toe is dat het minder mooi is of niet te herkennen ben je ook wel heel oud en kan je je misschien je kleinkinderen waarschuwen van moet je kijken hoe mooi het nu is haha.

Riverdale87, Blijdorp, Aszz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Het is nu nog mijn gladste en zachtse stukje huid ;)

6. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Helemaal waar ik heb er ook een die door de zwangerschappen is veranderd en überhaupt is die plek niet meer zo strak etc. En daar zit ik totaal niet mee.

Maar wat ik voor me zie is dat ik later zwaai en dat daar dan een tattoo onder lubbert. Ha ha

Ik vraag me dus vooral af in hoeverre die plek door de zwaartekracht aan de wandel gaat.

7. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Dat is heel erg per persoon verschillend net als de ene vrouw zit vol striae na een zwangerschap of groei speurt ,Na mijn zwangerschap en nu een jaar later is het nog steeds een ravage :roflmao: terwijl een vriendin die even dik was niks heeft overgehouden :thumup:

MamMo vindt dit leuk.
  8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja dat was het bij mij ooit ook ;)

MamMo vindt dit leuk.
  9. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Goede tip, thanks

10. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Daar zit wat in. Niet alle oudere vrouwen hebben zwaaikwabbels.

Mijn moeder heeft zachte armen, maar niet echt uitgezakt. Zij is wat zwaarder.

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Zwaaikwabbels hahahahaha

12. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Daar denk ik totaal niet over na. Als ik een tattoo wil op een bepaalde plek dan doe ik dat gewoon.

Nu bezig met mijn sleeve. Als mensen mijn later als ik oud en versleten ben zien, hoop ik dat ze denken "Wauw, zij heeft geleefd" ipv "Moet je dat eens zien"

Bijgevoegde bestanden:

one of kind, Leo85, MamMo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Gaaf

MrsDiablo vindt dit leuk.
  14. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ik heb gewoon teveel bedenktijd. Door de wachttijd.
    Volgende afspraak is in oktober pas. Andere studio die heeft een stijl die heel goed past bij wat ik graag op mijn onderarm wil. Okt-fucking-tober pas. Haha

15. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ik ben arts en zie veel verlepte tattoo's op ouderen. Arm is denk ik net zo verlep-gevoelig als de meeste andere delen van je lijf. Alleen enkels, polsen en ruggen blijven redelijk. Tenzij je een flinke kledder enkeloedeem krijgt, dan ziet ook dat er niet meer uit ;)

MamMo en Riene vinden dit leuk.
  16. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Dankjewel!
    Zou niet teveel nadenken joh, als trek je later een mooie bloemetjesjurk aan met lange mouw. Zijn meteen die kipfilets weggewerkt :roflmao:

MamMo vindt dit leuk.
  17. ellessinia

ellessinia Actief lid

13 nov 2014
    499
    477
    63
    Wanneer ik een nieuwe tattoo neem, denk ik wel telkens goed na over de plek. Ze zitten bij mij allemaal op plekken die stevig blijven; meerdere op rug, schouderbladen, onderarmen, pols, dij, voet, ribben, enz. En de vrouw die mijn tattoo's zet, let ook altijd op de vorm van de tattoo in combi met de beweging van de betreffende plek, daar is zij heel goed in, waardoor ze er nooit vreemd uit gaan zien. Bij een sleeve vind ik het overigens niet storend wanneer de bovenarm niet meer zo stevig is, dat valt dan echt niet zo op.

18. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Haha mooi beschreven. En ach die mensen hebben wel geleefd denk ik dan maar. Op welke leeftijd begint het grote verval? (Ik ben 38 nu) ;)

19. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Jaar of 60 echt wat duidelijker. Buik eerder igv zwangerschappen of groot gewichtsverlies. Of buikoperatie. Bij echte ouwetjes zit er wel eens een tattoo die je van buitenaf niet meer ziet, alleen als je een rolletje optilt. Dan zit ie in de plooi verstopt :roflmao:

Manque, MamMo en Athina vinden dit leuk.
  20. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ha ha ja, door mijn keizersnee en mega gezonde (ahum) leefstijl heb ik een hangbuikje, daar zit een tattoo onder. Ik zie altijd voor me en dat ik dan verzorgd moet worden en dat ik dan voor elke plooi een verhaal heb ha ha.
    Ik heb overigens nu nog maar 3 kleine tattoos van toen ik 18. Was op onzichtbare plaatsen. Twee wel op houdbare plekken. Maar nu denk ik dus yolo ik ga mijn armen vol laten kliederen. Heel volwassen enzo en af en toe is er wel een stemmetje wat dan denk hoe ziet dat er later uit. Maar 60 voelt wel echt nog later later. Zie ik dan wel weer. :)

;)

Deel Deze Pagina