Zo wil ik echt per 1 januari aan de bak om die 40 kilo kwijt te raken. Who is with me? Ik weet het, dit is het zoveelste afvaltopic en toch denk ik dat we elkaar kunnen steunen. Ik ga weer met wheigt watcher aan de slag. Ook wil ik gaan sporten. Heb alleen een erg zwakke knie dus moet heel voorzichtig zijn.
0x aan toegeven. Als je het 1x doet, doe je het namelijk nog een keer en nog een keer. Toegeven aan lekkere trek is geen optie! Wat ik deed, was het volgende: als ik trek kreeg zette ik een enorme kan (rooibos)thee. Verse munttakken uit de tuin erin en wat zoetstof en dan zette ik het in de vriezer. Dan ging ik lopen met de kinderwagen. Bij thuiskomst dronk ik die hele kan ijsthee leeg. Dan is alle honger wel weg. En ja, dat betekent dat ik soms wel 3x per dag ging lopen
Goed zo! Ik ga ook afvallen maar dan met een gastric bypass. Ik moet 50 kilo kwijt en na 12 jaar proberen, afvallen en weer aankomen is het nu klaar. Heb er bijna een jaar over nagedacht maar nu moet het maar eens afgelopen zijn. Heel veel succes!
Wat Aylen zegt is zooooo waar. Als ik een feestje heb of iets waar ik de teugels even laat vieren, zeg maar, dan ben ik gelijk een week bezig om mezelf weer terug in m'n gezonde eetgewoontes te krijgen Ik ben nu ook bezig, ben begin november begonnen en zit op -10 maar wil er nog zo'n 20 kwijt. Telt dat dan ook als goed voornemen?
I'm in! Ik wil veel afvallen, zwanger worden (wat dan waarschijnlijk ook makkelijker zal gaan) en ander werk zoeken.. Kilo of 30 moet er minimaal af..
Ik ben begonnen in het boek, Mindfull afvallen.. Het helpt je om negatieve gedachten te herkennen en je niet te laten beinvloeden.. Ik kon een hele week verpesten door 1 gebakje te nemen bijvoorbeeld. Dan dacht ik, 'deze week wordt toch niks meer, volgende week begin ik weer' om vervolgens de hele week weer alles te eten wat los en vast zit. Dat helpt natuurlijk geen bal, 1 gebakje is niet erg, maar 1 gebakje en een hele week slecht eten natuurlijk wel!
Ik doe ook graag mee. Uiteindelijk wil ik 63 kilo kwijt. In 2014 zou ik graag de helft daarvan kwijtraken, dus 31,5 kg. Ik ben al een beetje begonnen, maar het kan zeker nog beter. Na de kerst is het helemaal gedaan met al het gesnoep en gesnaai en ga ik knallen!
Een tip: In 2011 ben ik 27 kilo afgevallen en weer aangekomen. Zorg dat je goed begrijpt wáarom je eet. Het boek mindful afvallen is daar idd erg goed voor! Wees ontzettend blij met elke kilo die je verliest, en realiseer je ten volle dat dit voor de rest van je leven is.(daarom ben ik ook geen voorstander van jezelf alles ontzeggen, omdat dat tijdelijk is. Je leert er geen nieuwe eetpatroon mee aan voor de rest van je leven) Doe je dit niet, val je net zoals ik weer terug en dat is zo zonde..
Ik doe ook mee. Ik ook wil 40 kilo kwijt. Ik ben aan intensieve sport begonnen wat ik echt heel leuk vind. Maar ik heb mijn lichaam zo verwaarloosd wat ik nu ontzettend merk. Dus ik ga voor de combinatie sporten en gezond eten
Ik doe mee! Ik ben tussen 2010 en 2012 41 kilo afgevallen. Ik wou er nog 5, maar werd toen zwanger. Heel mn zwangerschap nauwelijks iets aangekomen door de HG. En toen was ik niet meer zwanger en kon ik alles weer eten. En dat deed ik dus ook. Alles. Met als resultaat dat ik 16 kilo zwaarder ben dan voor mn zwangerschap. Ik wil er in 2014 16 tot 20 kg af hebben. Want als ik zo doorga groei ik weer dicht, en had mezelf beloofd daar nooit meer te komen. Dus moet aan de bak
Ik doe ook graag mee als ik bevallen ben dan. Ik ben nu 86 kilo, 9 kilo aangekomen in de zwangerschap tot nu toe. En wil graag onder de 70 wegen. Dus ik gok dat ik er nog zo'n 10 kilo af moet trainen straks. Ik was voor ik zwanger werd 7 kilo afgevallen, door gezond te eten en 3x per week te sporten. Dit ga ik straks ook weer oppakken. Ik zit te denken om eerst een paar weken wat minder koolhydraten te eten, iets waar ik tijdens mijn zwangerschap geen genoeg van kon krijgen
Ik doe mee! Er moet 15 kilo af. Vriend heeft gelukkig veel verstand van voeding en sporten dus ik ga er vanuit dat ik er 10 kwijt ben als ik trouw Moet ik me wel strikt aan mijn dieet houden. Ik heb de teugels dus ook laten vieren vooral omdat ik door antidepressiva mega veel zin krijg om te snoepen. Daar moet dus maar eens een grens aan komen. Heb geen zin zoveel spek mee te zeulen,ik woog altijd 55 en dat wil ik nu ook. Oh ja wat ik wel zo vind: als ik niet snoep en eens een keertje wel iets lekkers mag smaakt het 10x zo beter. En vandaag met onweer gaan hardlopen en de oefeningen gedaan. Mega spierpijn nu!!! Idioot trouwens maar ik eet omdat ik er blij van word. En als het op is dus weer mega ongelukkig
Op welke manier gaan jullie het doen? Gewoon gezond eten en bewegen? Of een bepaald dieet. Ben ook wel benieuwd naar dat boek. Hoewel ik me afvraag of er iets instaat wat ik nog niet wist. Ik weet heus wel dat je jezelf niet alles moet ontzeggen. Ook weet ik best dat ik na 1 keer zondigen niet meteen moet denken: morgen maar weer beginnen. Ik weet het best allemaal. Maar de uitvoering he.....
De eerste keer ben ik alles kwijt geraakt met een heel steng koolhydraatarm dieet onder begeleiding van een dieetist. Dit keer wil ik een normaler eetpatroon, want zon extreem dieet hakt er goed in, ook in het gezin, en dat kan ik nu niet opbrengen. Ik sla daarin ook door, ga van teveel eten naar niks meer durven eten. Daarnaast wil ik ook niet dat dl opgroeid met een mama die chronisch op dieet is. Nu dus proberen om het op een normalere manier te doen.